C.Andersen Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Hei! Hvor mye koster det å lakkere? Jeg vet det kan komme på 30 000 på et verksted osv, men jeg tenker på å gjøre det selv. Hvor mye koster det for lakk og grunning, og ikke minst, hvor får man kjøpt det? Kan noen også hjelpe meg med fremgangsmåte? Hvis jeg har forstått det riktig, så er det pusse ned, rette og sparkle ugjevnheter, grunne, pusse grunninga, så lakkere. Men er det noe man må gjøre i flere omganger? grunne flere ganger, lakkere flere lag etc.? Men i hovedsak, så er spm mitt pris. Hvor mye er literpris på lakk, klarlakk og grunning, og hvor mye man trenger for å lakkere en bil! Takker for alle svar og all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 koster vel rundt 7-800kr for 0,5l metallic lakk og 500kr for 1l klarlakk i en vanelig lakkbutikk men jeg tror jeg hadde satt bort det. for det er mye jobb. greit med en fanger eller list, men en hel bil er mye jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Andersen Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 riktig. Hvor mye bruker man på en bil da? Jeg vet dette tar tid, men det gjør ingenting. Dette er ikke bruksbilen min. Vil bare ha et oppussingsprosjekt som jeg kan kose meg med Fullt klar over mye jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Andersen Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Men er det noen som kan kommentere fremangsmåten, og evt fortelle meg hva som er riktig å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 http://www.wikihow.com/Paint-a-Car Men om du får et bra resultat, neppe.... Men det er en god måte å lære på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Andersen Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 haha! Forberedt på at det kan bli litt renner og dårlig resultat, men for all del.. Er det som er morsomt, prøve seg fram og ha det gøy! dette er snakk om en bil til bare et par lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå