MaTTi Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Minst 4 tidligere eiere av den her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTi Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 noen som veit når den ble lakkert ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 viewtopic.php?f=11&t=115026 viewtopic.php?f=11&t=147199 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTi Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 takker.. har litt lyst på m-tech 2 vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Har du ikke heller lyst på M-tech1 vinge, som hører til resten av kitet ditt, og er til preface? M-tech2 er jo facelift Forøvrig en pen bil Andre felger og mer senk hadde nok løftet den enda mere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTi Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 hvordan ser den vingen ut? blir k-sport coilovers og andre felger til sommeren at men er litt usikker på åssen felger. forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 like this http://myndasafn.bmwkraftur.is/d/54105-1/IMG_6294.jpg http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 190/05.jpg Hehe, den felgknipa er ikke enkel.. Klarer ikke finne til meg selv en gang Litt ugunsti at det er 4x100, samt at skal man ha noe værsting i den boltsirkelen så koster d gjerne en del.. Jeg lurer på å selge mine 9-9,5x16" OZ futura til neste sesong.. Muligens ferdig nyoppussede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTi Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 oki har sett litt på noen av de felgene som gs har, men har ikke peiling enda... har egentlig mest lyst til og bygge om til m-tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Tjaa, de er jo OK, men ikke noe som skiller seg ut Om du skal bygge om til M-tech2, så la være. Da kjøper du heller en facelift og gjør det på. M-Tech 2 passer ikke på preface etter min mening, og siden M-tech1 er ganske sjeldent i dag, så hadde jeg nok droppet den tanken Du må du bygge om frontplata til facelift for at M-tech2 skal kunne monteres på den, og du vil få en prefacehekk med facelift utseende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Tjaa, de er jo OK, men ikke noe som skiller seg ut Om du skal bygge om til M-tech2, så la være. Da kjøper du heller en facelift og gjør det på. M-Tech 2 passer ikke på preface etter min mening, og siden M-tech1 er ganske sjeldent i dag, så hadde jeg nok droppet den tanken Du må du bygge om frontplata til facelift for at M-tech2 skal kunne monteres på den, og du vil få en prefacehekk med facelift utseende.. m-tech 2 er jo fint på preface da slipper man de store baklyktene støtter m-tech 2 men skal du ha felger må du ha 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTi Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Tjaa, de er jo OK, men ikke noe som skiller seg ut Om du skal bygge om til M-tech2, så la være. Da kjøper du heller en facelift og gjør det på. M-Tech 2 passer ikke på preface etter min mening, og siden M-tech1 er ganske sjeldent i dag, så hadde jeg nok droppet den tanken Du må du bygge om frontplata til facelift for at M-tech2 skal kunne monteres på den, og du vil få en prefacehekk med facelift utseende.. m-tech 2 er jo fint på preface da slipper man de store baklyktene støtter m-tech 2 men skal du ha felger må du ha 17" blir nok 17" ja blir det rart med M-tech 2 på preface? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTi Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 herje bil min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå