Gå til innhold

ny bil min E30 325i 2 dørs

MaTTi
 Share

Anbefalte innlegg

Har du ikke heller lyst på M-tech1 vinge, som hører til resten av kitet ditt, og er til preface? M-tech2 er jo facelift ;) Forøvrig en pen bil :) Andre felger og mer senk hadde nok løftet den enda mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like this

http://myndasafn.bmwkraftur.is/d/54105-1/IMG_6294.jpg

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 190/05.jpg

Hehe, den felgknipa er ikke enkel.. Klarer ikke finne til meg selv en gang :lol: Litt ugunsti at det er 4x100, samt at skal man ha noe værsting i den boltsirkelen så koster d gjerne en del.. Jeg lurer på å selge mine 9-9,5x16" OZ futura til neste sesong.. Muligens ferdig nyoppussede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa, de er jo OK, men ikke noe som skiller seg ut ;) Om du skal bygge om til M-tech2, så la være. Da kjøper du heller en facelift og gjør det på. M-Tech 2 passer ikke på preface etter min mening, og siden M-tech1 er ganske sjeldent i dag, så hadde jeg nok droppet den tanken ;) Du må du bygge om frontplata til facelift for at M-tech2 skal kunne monteres på den, og du vil få en prefacehekk med facelift utseende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa, de er jo OK, men ikke noe som skiller seg ut ;) Om du skal bygge om til M-tech2, så la være. Da kjøper du heller en facelift og gjør det på. M-Tech 2 passer ikke på preface etter min mening, og siden M-tech1 er ganske sjeldent i dag, så hadde jeg nok droppet den tanken ;) Du må du bygge om frontplata til facelift for at M-tech2 skal kunne monteres på den, og du vil få en prefacehekk med facelift utseende..

m-tech 2 er jo fint på preface da slipper man de store baklyktene :) støtter m-tech 2 :) men skal du ha felger må du ha 17"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-tech 2 er jo fint på preface da slipper man de store baklyktene :) støtter m-tech 2 :) men skal du ha felger må du ha 17"

blir nok 17" ja :) blir det rart med M-tech 2 på preface? bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...