Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke heller lyst på M-tech1 vinge, som hører til resten av kitet ditt, og er til preface? M-tech2 er jo facelift ;) Forøvrig en pen bil :) Andre felger og mer senk hadde nok løftet den enda mere!

Skrevet

hvordan ser den vingen ut? blir k-sport coilovers og andre felger til sommeren at men er litt usikker på åssen felger. forslag?

Skrevet

like this

http://myndasafn.bmwkraftur.is/d/54105-1/IMG_6294.jpg

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 190/05.jpg

Hehe, den felgknipa er ikke enkel.. Klarer ikke finne til meg selv en gang :lol: Litt ugunsti at det er 4x100, samt at skal man ha noe værsting i den boltsirkelen så koster d gjerne en del.. Jeg lurer på å selge mine 9-9,5x16" OZ futura til neste sesong.. Muligens ferdig nyoppussede..

Skrevet

oki :) har sett litt på noen av de felgene som gs har, men har ikke peiling enda... har egentlig mest lyst til og bygge om til m-tech 2 :)

Skrevet

Tjaa, de er jo OK, men ikke noe som skiller seg ut ;) Om du skal bygge om til M-tech2, så la være. Da kjøper du heller en facelift og gjør det på. M-Tech 2 passer ikke på preface etter min mening, og siden M-tech1 er ganske sjeldent i dag, så hadde jeg nok droppet den tanken ;) Du må du bygge om frontplata til facelift for at M-tech2 skal kunne monteres på den, og du vil få en prefacehekk med facelift utseende..

Skrevet
Tjaa, de er jo OK, men ikke noe som skiller seg ut ;) Om du skal bygge om til M-tech2, så la være. Da kjøper du heller en facelift og gjør det på. M-Tech 2 passer ikke på preface etter min mening, og siden M-tech1 er ganske sjeldent i dag, så hadde jeg nok droppet den tanken ;) Du må du bygge om frontplata til facelift for at M-tech2 skal kunne monteres på den, og du vil få en prefacehekk med facelift utseende..

m-tech 2 er jo fint på preface da slipper man de store baklyktene :) støtter m-tech 2 :) men skal du ha felger må du ha 17"

Skrevet

m-tech 2 er jo fint på preface da slipper man de store baklyktene :) støtter m-tech 2 :) men skal du ha felger må du ha 17"

blir nok 17" ja :) blir det rart med M-tech 2 på preface? bilder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...