øystein andre Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 har kula å styra i dag med å få på omformer til linjeutgang i bilen, til en forsterker. men lurer litt på hvor jeg burde ta ut strømmen, rett fra batt eller kan jeg koble meg på lengere fram ? å styrestrøm, hvor er det lurest å ta denne ? har ikke tenkt å bytte spiller i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Skal du ha forsterkeren bak er det jo enklest og best å koble seg direkte på batteriet.. Finnes ikke noe bedre jordingspunkt enn negativpolen på batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 koble jorda på batteriet e nå greit men de e så my drit som sitter fast på plusspolen :) vist detta kje bli påvirka tå att e kobla på en forsterker der e jo de greit nok, viss e finn en plass men så e de styrestrømmen da ?? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 sitt tenke på å koble styrestrømmen i baklykta, men det må da kanskje finnest en bedre plass ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Bruker selv styrestrømmen til antenneforsterkeren som styrestrøm til forsterker, fungerer meget bra! Burde sitte bak dekselet på venstre C-stolpe i E90 og, men vet dette bare sikkert på E39 og E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 2, 2011 Forfatter Share Skrevet August 2, 2011 har sett på litt tegninger fra gs, å det sitter noe antenneforsterkere der ja, inn å plukke litt frahverandre, igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 er det noen som vet fargen på denne ledninga til antenneforsterker i en e90 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå