Gå til innhold

min E39 530da m-sport individual

Ajern
 Share

Anbefalte innlegg

Siden det er orginalt xenon på 530n ville jeg ha det i depo lyktene også, så bytta jeg innmaten på depo lyktene med innmaten på orginal lyktene! Får jeg måtte jo ha AE :) neste plan er en hel ring i AEene i stedet for å ha de pære prikkene!

Jeg monterte også xenon i sprederne, men bilen likte vist ikke. Så den kom opp med feil meldinger ang. dieselsystemet og stoppet, så da var det bare å få bytta det ut med org pærer igjen :( så da får jeg nok prøve et nytt kitt! Skal også ha xenon i fult lyset :)

Her kommer noen bilder!

Jeg vurderer også å senke bilen litt til, noen meninger? :)

npiee5t02cwlwh0wkez3.jpg

81d6j08rsshddp1ko8mx.jpg

z5nhppjnvr2i20tw4ucp.jpg

Her har da den ene spredern kutta ut fordi den likte vist ikke vanndammene som var i veien -_-

2n0pfbdg5e3r0fblj8hi.jpg

p0aq63gpwbwnlwjpa6by.jpg

Noen som vet hvor denne kontakten skal være? Den er på høyresiden, kommer ned i samme ledningsstrømpe som ledningene til spredern!

snrlgfgsg5nrg5q3tv7j.jpg

lr6haziwbj0z6ls50pic.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Hei!

Har vært lite aktivitet i denne tråden, og tenkte at jeg skulle få litt liv i den igjen! :)

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av puslespillet som ble til et prosjekt i vinter, da jeg var uheldig og brøyta rett i ræva på en Nissan Primera..

Fangeren fikk seg en god trøkk, så jeg bygde den sammens igjen!

nty3g63fy9utrqfxkhrz.jpg

Og da måtte en jo te med ein reserve fanger (stygg som juling, jeg vurderte sterkt å kjøre uten!!)

ne649f7bclyajtmpc7i0.jpg

Men etter mange timer med glassfiber, sparkel og kjærlighet begynte den å ta form igjen :)

u58p2ny5p0u8g0zp1wxw.jpg

bnebrbvgwzmw6l3n7spw.jpg

txou2x1em5kwhs0as8jy.jpg

Og etter den var ferdig lakket så det slik ut:

e5nclovw5761ldaolc6p.jpg

zy33tv0jc1n4i7vytith.jpg

(Jeg er dessverre ingen ferske bilder av bilen, men det kommer noen så fort sola titter frem :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Etter først å ha gått på en blemme, med å lage en ny tråd og ikke et emne så prøver jeg igjen!

Hei!

Er ikke veldig flink til å holde liv i denne tråden, men her kommer ihvertfall noen bilder av hvordan bilen ser ut i sommer :)

Planene videre:

- nye lykteglass

- lakke opp fram- og bakfanger

- nytt koffertlukk

mdm2vw19pookaqjr8hxy.jpg

o0nxkp7o3hn7jgptgul4.jpg

iusz5e5y22pbu08robrq.jpg

66za3guad8qefv8irb5u.jpg

8m22xvz30n8m5kwc2hj4.jpg

o7srhuwzl53bqluy8ehv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...