jacobsen91 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 HVa slags senkesett skal du montere ? Du må slenge ut bilder med en gang dette er montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Skal være noe raceland har produsert tenkte jeg kunne prøve det ja, må få te noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Da var senkesettet montert fikk ikke tatt noen bilder av den når jeg var ferdig sia det var så mørkt Men det blir ordnet i morra, høyde bak må jeg også ordne litt på Fikk også xenonkittet til sprederene i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Pen bil, digger matchende farge på felgene! Hvor har du kjøpt xenon til tåkelysene? Er det relativt plug-n-play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Takk for det Xenon kittet er kjøpt på ebay! Det er så åssi plug and play, du må bare gjøre om kontakten slik at du kan koble til selve kittet bare å skøyte ledningene i sammen egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Siden det er orginalt xenon på 530n ville jeg ha det i depo lyktene også, så bytta jeg innmaten på depo lyktene med innmaten på orginal lyktene! Får jeg måtte jo ha AE neste plan er en hel ring i AEene i stedet for å ha de pære prikkene! Jeg monterte også xenon i sprederne, men bilen likte vist ikke. Så den kom opp med feil meldinger ang. dieselsystemet og stoppet, så da var det bare å få bytta det ut med org pærer igjen så da får jeg nok prøve et nytt kitt! Skal også ha xenon i fult lyset Her kommer noen bilder! Jeg vurderer også å senke bilen litt til, noen meninger? Her har da den ene spredern kutta ut fordi den likte vist ikke vanndammene som var i veien Noen som vet hvor denne kontakten skal være? Den er på høyresiden, kommer ned i samme ledningsstrømpe som ledningene til spredern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Hei! Har vært lite aktivitet i denne tråden, og tenkte at jeg skulle få litt liv i den igjen! Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av puslespillet som ble til et prosjekt i vinter, da jeg var uheldig og brøyta rett i ræva på en Nissan Primera.. Fangeren fikk seg en god trøkk, så jeg bygde den sammens igjen! Og da måtte en jo te med ein reserve fanger (stygg som juling, jeg vurderte sterkt å kjøre uten!!) Men etter mange timer med glassfiber, sparkel og kjærlighet begynte den å ta form igjen Og etter den var ferdig lakket så det slik ut: (Jeg er dessverre ingen ferske bilder av bilen, men det kommer noen så fort sola titter frem ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 fin bil dette, kjipt at ræva på primera`n var i veien for deg.. men ser ut til at du fikk fanger`n hel å pen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Takk for det Ja kjedelig det, men den ble hel igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Etter først å ha gått på en blemme, med å lage en ny tråd og ikke et emne så prøver jeg igjen! Hei! Er ikke veldig flink til å holde liv i denne tråden, men her kommer ihvertfall noen bilder av hvordan bilen ser ut i sommer Planene videre: - nye lykteglass - lakke opp fram- og bakfanger - nytt koffertlukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå