Gå til innhold

SLETTES!


matss
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er kun en interesse-sjekk da jeg ikke må selge, men den selges til rett pris da jeg trenger en pendlerbil.

Den selges da evt mot min egen vilje, da dette er en av mine drømmebiler som jeg er utrolig fornøyd med!

Generelt:

- Godkjent ombygd hos Biltilsynet i Haugesund fra -93 320i til -98 M3 3.2 i 2010

- Bremser og understell er også innskrevet i vognkort

- Felger er ikke innskrevet i vognkort da innpress, rulleomkrets, sporvidde og dekkdimensjon er innenfor kravene

- Coupe, 2 Dørs

- Km. stand: ca. 165 000km

- Farge: 2009 BMW - Montego Blau - Metallic

- I mitt eie siden 04.02.11

- Servicehefte medfølger (Opp til 152 000 km) fra donorbil

- EU-godkjent til 31.03.2013

- Årsavg. betalt

Motor/drivverk:

- Motorkode: S50B32

- 321 hk

- M3 3.2 komplett drivverk (m/ diff.sperre)

- Sachs racing clutch og lettet svinghjul (9000,-)

- K-Sport Racing justerbar Shortshift

- 6 gir

Interiør:

- Vader Sportsseter, El. sort skinn m/2 trinns varme

- Vader 50/50 Nedfellbare sort skinn bakseter

- Sorte skinndørtrekk m/ Airbag

- Midtarmlene i skinn

- Org. M-tech skinnratt m/ Airbag (///M sømmer)

- M-tech girkule m/ mansjett

- Komplett svart taktrekk + sort gulvteppe

- M3 innstigningslister

- Diverse carbon detaljer

Eksteriør:

- Omlakkert hos Haugesund lakksenter i 2010:

* Utvendig

* Motorrom

* Dørkarmer

* Innv. dører

* Underside panser

* Underside bagasjelokk

* Reservehjulsbrønn

- M3 frontfanger, med orginale tåkelys og bremseluftkanaler

- M3 bakfanger, diffuser til doble enderør

- M3 speil, el. justering

- M3 sidelister

- M3 sideskjørt

- M3 GT-splittere

- Facelift grill

- Liten M3 flip-spoiler

- Frontlykter: Orginale Bosch (Kjøpt nye ved ombygging, 10.000,-)

- Baklykter: M3 Hvite/røde

- Grøftelys: Orginale

- Blinklys: Hvite rundt hele

Felger:

- Sommer: 18" Rondell 0204 - 8,5" og 9,5" med 225-40-18 og 245-35-18 (Koster ca. 15.000,- nye hos Schmiedmann)

Understell:

- B16 Bilstein PSS9 høyde og hardhet justering m/ TUV-papirer (22.000,- fra GS)

- Powerflex foringer i stabstaget foran

- GS-Performance forsterket støtdemperlager bak

- GS-Performance traversforinger bak (4 stk)

- GS-Performance eksentriske foringer i fremre bærebruer "Justerbar caster"

- GS-Performance svingarmsforinger bak

- GS-Performance girkasse oppheng

- Sveiset inn M3 forsterkninger til bakstillingen

- Tot. 7000,- i kun foringer (Kvitt. medfølger)

Bremser:

- Front: K-Sport Racing 356mm x 32mm/8 stemplet (13.000,- fra GS)

- Bak: K-Sport Racing 330mm x 32mm/6 stemplet (12.000,- fra GS)

- m/ TUV-papirer

Diverse:

- Supersprint cat-back eksosanlegg (5000,- fra GS)

- Proff lagt solfilm (Sideruter bak + bakrute)

- Ny frontrute i 2010

- Nye pakninger, gummilister og tettninger på hele bilen

- Det lille som var av rust ble fjernet når den ble omlakkert, og ble deretter tectylert under + hjulbuer

- Det ble byttet klimafilter, luftfilter, motorolje+oljefilter for ca 3000 km siden

Stereo:

- Alpine CDA-9886R m/ USB-utgang, egen kabel i hanskerommet. Også tilgang til Ipod/Iphone (3495,-)

- 6x9" Alpine i hattehylle

- Blaupunkt THA-475 PNP forsterker (2895,-)

- 5.25" Pioneer TS-G1312I frontsett

Har en perm full av dokumentasjon og kvitteringer, med svar på alt en skulle lure på angående ombyggingen o.l.

Har også en god del bilder fra ombyggingen om det er av interesse.

Er kvitteringer for nærmere 50.000kr, men mangler dessverre en del fra forrige eier.

Utstyrsliste:

- Servo

- Skinnratt

- Sportsseter

- 2x El. Speil

- 4x El. Vinduer

- El. just. seter

- Varmeseter

- Nedfellbare bakseter

- Diff. sperre

- Startsperre

- ABS

- 4x Airbag

- Farget glass

- Digitalt klimaanlegg

- 18 knappers kjørecomputer

- Skinn midtarmlene

- Fjernstyrt alarm

- Sentrallås

- Alu. felger

- Galv. karosseri

- Just. ratt

- Servicehefte

- CD/Radio

- Metallic lakk

- 6 gir

- Kurve/tåkelys

- Aircondition

- Servicehefte

- Carbon interiør

- EU-godkjent

- Soltak

- Sport understell

- Sound system

- Anti blend speil

Jeg lar bildene tale for seg selv, ENJOY! :)

redigert19.jpg

redigert17.jpg

redigert18.jpg

redigert22.jpg

redigert23.jpg

redigert3-1.jpg

redigert4.jpg

redigert8.jpg

redigert11.jpg

redigert14.jpg

?action=view&current=redigert12.jpg

redigert10.jpg

redigert9.jpg

redigert21.jpg

redigert2-1.jpg

oijk.jpg

189102_10150421988425422_630990421_17304848_8267652_n.jpg

Jeg er innom bimmers hver dag, så kontakt meg her for mer info.

Pris: 240.000,- Pga at dette er meget ettertraktede biler. Samtidig som at jeg ikke må selge som nevnt ovenfor.

Holder til på Sørumsand/Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I annonsen forlanger jeg 240.000,- og jeg er fult klar over at den er overpriset. Men jeg har satt meg en minstepris på 230.000,- i og med at den er såpass påkostet. Det er virkelig ikke noe særlig å trekke ned på, bilen må bare ses og prøves for de som er interesserte!

Ting som er å pirke på:

- Bytte AC reim da denne hyler litt, bytte lengestag pga slitte mansjetter, og viftereim. Alt dette er kjøpt inn, og medfølger hvis det ikke blir byttet før salg.

- Kupeviften sluttet å blåse her om dagen, men det skal ikke være noe problem å finne ut av, holder på med det nå om dagen.

- Det er noe girkassestøy pga at det er byttet fra dobbelmasse svinghjul til et lettet enkelmasse svinghjul som ikke tar opp motorvibrasjonene like bra. Responsen er helt rå! Men det er ikke noe skadelig, og lyden kan fjernes ved å bruke en tykkere girolje.

Utenom disse tre punktene så er alt i den skjønneste orden! Og jeg beholder bilen mer enn gjerne om jeg ikke får solgt den for minsteprisen. Jeg vet veldig godt at jeg ikke kommer til å komme over en grommere E36M3 enn denne senere i livet, derfor jeg er sta på prisen, og fordi jeg vet det er noen der ute som som er villig til å gi det for den.

Mvh Mats

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Hyggelig å få slike tilbakemeldinger:) Synd den ikke er original ja.. Men det er noe jeg egentlig ikke tenker over lenger.

For dere som lurer, så har jeg bestemt meg for å beholde den en stund til! :D Blir deilig å vinterlagre den senere, og glede seg til våren kommer!!

Men alt er selvfølgelig til salgs til rett pris, så om noen skulle være interesserte er det bare å ta kontakt for en hyggelig prat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Legger du frem alt av papirer, så får du forsikret den som M3. Jeg bruker Terra, og de gikk gode for det. Skulle det skje noe, så går de ut i fra kjøpssummen i og med at bilen ikke har verdien til en originalbil. Bruker km stand fra donorbilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry meg, men sett på at bilen er bygd om til m3 så kan du absolutt ikke forlange 240k for den! når originale m3'er går for under det! ser at du har lagt mye penger i den, men det endrer ikke det faktum at det ikke er en original m3 :)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry meg, men sett på at bilen er bygd om til m3 så kan du absolutt ikke forlange 240k for den! når originale m3'er går for under det! ser at du har lagt mye penger i den, men det endrer ikke det faktum at det ikke er en original m3 :)..

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry meg, men sett på at bilen er bygd om til m3 så kan du absolutt ikke forlange 240k for den! når originale m3'er går for under det! ser at du har lagt mye penger i den, men det endrer ikke det faktum at det ikke er en original m3 :)..

+1

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...