Pitstop Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Det kaller jeg å dra den laaangt å begynne med å lime carbon-"scoop" fra m3:p men hva er det? Jo det er BRA:D Hehe...den som intet prøver, intet vinner vettu
kevine30 Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 så veldi bra ut me sa grønne felgan der da
Pitstop Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 så veldi bra ut me sa grønne felgan der da Får sjå ka e finn på når resten av bilen e ferdig
Pitstop Skrevet November 26, 2011 Forfatter Skrevet November 26, 2011 Har fått gjort litt idag Montert på alle lister,speil,nye dørsider, alt i bagasjerom,PDC sensorer ++++++ Fikk også god hjelp av MorganGS i dag, så panseret er ferdig grunnet
M3 Yngve Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Har du tatt et org panser og et carbon og modda dem sammen ? Ble i hennhold det
Pitstop Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Takker Gleder meg til å få det på Har du tatt et org panser og et carbon og modda dem sammen ? Ble i hennhold det Det stemmer...skjærte av toppen av et E92 M3 carbonpanser og limte det oppå det orginale panseret, for så å lage hullene til ventilene i orginalpanseret sånn at dem går igjennom
joachim sørlie Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 det er bare helt sykt det du får til, kommer til og bli skamrå denne her!
matsrh Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Samme som fizn, gleder meg til å se panseret montert!
Pitstop Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Takker for alle posetive komentarer Står å pusser panser for harde livet nå....blir ny runde med grunning senere i kveld og forhåpentligvis lakk i morgen
hamansen Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Å fydda.. Morro å se hva du får til med disse bilene altså!
Pitstop Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Takker Da har panser fått ny runde grunning Har også fått gjort en del andre småting med bilen i dag, så det begynner nærme seg
Pitstop Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Har vært dårlig til å ta bilder siste dagene, men her er noen av panser under pussing Blir ny runde med pussing etter jobb i dag, så får jeg håpe det ikke blir så seint så jeg får lagt på litt lakk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå