Joffen92 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Fytti grisen! FOR en bil! Denne likte jeg meget godt
Pitstop Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Skulle vært plass til den å ja Skal få tatt noen bedre bilder så snart interiøret er ferdig Takker for posetive komenterer Holder på å lager ledninger til canbus for styring av stolene foran nå
jakobm5 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Syns de skulle laget plass til den flotte M5en din jeg Takk for den, makan at de ikke kan fikse d nok ot. Var innom for å se på bilen etter polering og foliering, må bare si at det er imponerende arbeid pitstop har lakt ned i denne bilen,, den som kjøper denne får et smykke av en e90 og ikke minst unik
Pitstop Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Takker for den jakobm5...var trivelig med besøk Da er stolene koblet til, men hadde dessverre feil skjema til passasjerstolen så den fungerer ikke helt enda Men førerstolen er iorden bilder av operasjonen kommer i morgen
Papperboy Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 ble kjempe bra.. kanskje det blir e90 på meg neste gang... hmm..
Pitstop Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Takker Kan ihvertfall anbefale E90 sterkt...Knallgod og morsom bil å kjøre sånn en 3-serie skal være Her er litt bilder fra stoloperasjon lagt opp nye ledninger til canbus 2 ledninger fra hver stol loddet sammen til 2 ledninger i midtkonsol Trekkt opp og koblet til canbus
jacobsen91 Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Imponerende Sondre Gleder meg til og se flere bilder av interiøret! De stolene der må være en drøm og sitte i!
Pitstop Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Stolene er knallgode å sitte i Fått nytt koblingsskjema til stolene nå, så da blir det på igjen med kobling snart
UFC Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 ''SondreLM'' Da må det hvertfall bli venste foten da? hehe
Pitstop Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Må legge opp et par nye kabler gjennom sikringsboksen Men ble litt stopp nå, da jeg måtte bestille noen stikkere som jeg må ha til sikkringsboksen
M3 Yngve Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 E90 og de nye bilene har jo drømme sikkringsboks da, for der kan man bare ta ut store stikk Blir fin bilen nå.
Pitstop Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 E90 og de nye bilene har jo drømme sikkringsboks da, for der kan man bare ta ut store stikk Blir fin bilen nå. Er veldig enkelt på disse kontra gammlere biler ja Men trangt er det gitt..hehe Har fått begge stolene til å fungere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå