jakobm5 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Ja denne kommer nokk til å bli pen:) å ikke sån man ser hvær dag,, morrå å pusse igår ja.. Får c om jeg blir med på en ny runde;)
Pitstop Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 da er alt våtslipt og grunnet Så i dag er det ny runde med våtsliping og lakk
Pitstop Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Da er mere deler annkommet Håper resten kommer i dag
H_Rexten Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Det derre felgene ble jækla bra på bil. Ble nesten litt misunnelig her. hehehehe.. ska vi bytte. hehe... Detta blir spennende. Jeg og har jo tenkt på litt forskjellige ting til min......
Pitstop Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Takker Har flere sånne felger på lager...hehe Da er det bare 1 runde igjen med klarlakk, så tørk Skal bli godt å finne senga i natt Montering i morra
Pitstop Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Tusen takk Da var siste klarlakk strøket på og 30 min igjen med tørk....vente vente vente...dum di dum
Pitstop Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Endelig ferdig....reultatet ser meget lovende ut
Skaar Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Blir spennende å se hva som dukker opp nå, når du har teaset såpass
lloydsb Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 hvor kjøpte du leppa/splitterene til fronten? og åssen er det... blitt pen den bil nå
Pitstop Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 hvor kjøpte du leppa/splitterene til fronten?Disse er kjøpt på GS Bildeler Passer perfekt og skrues fast med orginalskuer under fangeren....trenger ikke limes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå