Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er da noen bilder...ikke så alt for interesant vil jeg tro :D

Bilen blir opplakert igjen i orginalfargen, kun for å få en helt strøken lakk og gjorde et par små mods samtidig :D

Har ikke enda tatt noen bilder av bilen ferdig lakkert, men skal gjøre det når den er helt ferdig sammensatt :)

zpsyg3jzx3zki5413mn9.jpg

slgtayyf5bp1rq3b5419.jpg

Skrevet

Selger gs disse lci lyktene? Og har blackline lyktene led i baklys? Kjørelys? må man ha nye framskjermer til det m3 kite? Å kan man kun kjøpe fronten? :)

Sykt pen bil du har :)

Skrevet
Selger gs disse lci lyktene? Og har blackline lyktene led i baklys? Kjørelys? må man ha nye framskjermer til det m3 kite? Å kan man kun kjøpe fronten? :)

GS selger disse lyktene ja :)

Orginale blackline lyktene til pre-face har ikke ledd

Trenger ikke framskjermene for å montere kittet, men dem gjør det lille ekstra :)

Desverre så selges ikke fronten løst enda ihvertfall, kun kitt sammen med sideskjørt og bakfanger :)

Skrevet

Trenger ikke framskjermene for å montere kittet, men dem gjør det lille ekstra :)

Desverre så selges ikke fronten løst enda ihvertfall, kun kitt sammen med sideskjørt og bakfanger :)

Takk for svar :) er det orginale lci lykter og blacklinelykter du har?

Skrevet

Takk for svar :) er det orginale lci lykter og blacklinelykter du har?

Begge deler er av merket Depo :) Frontlyktene er Facelift look med diodeblinklys og i baklyktene er det didoer i alle lys. grunnen til at jeg valgte disse baklyktene er at lysstrengene i dem går rundt hjørne på lykta og vidre mot skjermen....ser meget mye bedre ut enn dem som slutter i hjørne på lykta :)

Skrevet

Har nå handlet noe jeg gleder meg som en liten unge til det kommer....men det tar nok 3-4 uker før det kommer :(

Noen som tør tippe hva det kan være :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...