Pitstop Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Her er da noen bilder...ikke så alt for interesant vil jeg tro Bilen blir opplakert igjen i orginalfargen, kun for å få en helt strøken lakk og gjorde et par små mods samtidig Har ikke enda tatt noen bilder av bilen ferdig lakkert, men skal gjøre det når den er helt ferdig sammensatt
Pitstop Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2011 Dette er det knallbra passform på ja
ellingz1 Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Selger gs disse lci lyktene? Og har blackline lyktene led i baklys? Kjørelys? må man ha nye framskjermer til det m3 kite? Å kan man kun kjøpe fronten? Sykt pen bil du har
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Selger gs disse lci lyktene? Og har blackline lyktene led i baklys? Kjørelys? må man ha nye framskjermer til det m3 kite? Å kan man kun kjøpe fronten? Sykt pen bil du har GS selger disse lyktene ja Orginale blackline lyktene til pre-face har ikke ledd Trenger ikke framskjermene for å montere kittet, men dem gjør det lille ekstra Desverre så selges ikke fronten løst enda ihvertfall, kun kitt sammen med sideskjørt og bakfanger
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Takker Står igjen litt mods enda før den er helt ferdig
ellingz1 Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Selger gs disse lci lyktene? Og har blackline lyktene led i baklys? Kjørelys? må man ha nye framskjermer til det m3 kite? Å kan man kun kjøpe fronten? Sykt pen bil du har GS selger disse lyktene ja Orginale blackline lyktene til pre-face har ikke ledd Trenger ikke framskjermene for å montere kittet, men dem gjør det lille ekstra Desverre så selges ikke fronten løst enda ihvertfall, kun kitt sammen med sideskjørt og bakfanger Takk for svar er det orginale lci lykter og blacklinelykter du har?
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Selger gs disse lci lyktene? Og har blackline lyktene led i baklys? Kjørelys? må man ha nye framskjermer til det m3 kite? Å kan man kun kjøpe fronten? Sykt pen bil du har GS selger disse lyktene ja Orginale blackline lyktene til pre-face har ikke ledd Trenger ikke framskjermene for å montere kittet, men dem gjør det lille ekstra Desverre så selges ikke fronten løst enda ihvertfall, kun kitt sammen med sideskjørt og bakfanger Takk for svar er det orginale lci lykter og blacklinelykter du har? Begge deler er av merket Depo Frontlyktene er Facelift look med diodeblinklys og i baklyktene er det didoer i alle lys. grunnen til at jeg valgte disse baklyktene er at lysstrengene i dem går rundt hjørne på lykta og vidre mot skjermen....ser meget mye bedre ut enn dem som slutter i hjørne på lykta
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Har nå handlet noe jeg gleder meg som en liten unge til det kommer....men det tar nok 3-4 uker før det kommer Noen som tør tippe hva det kan være
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Hehe...nei, det er lagervare det dette er nok en del vanskeligere å få tak i enn som så
Pitstop Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2011 Nei, ikke det heller det har jeg faktisk ikke tenkt på...hmmmm Men blir vel heller verre det når jeg har takluke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå