Stenbakken Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Ikke ekte nei, di koster jo en arm og en fot hehe Det jeg regnet med. Men har hatt et par stk rundt her som har ødelagt et par slike ved at de har kommet litt fort i et hull i veien, just so you know ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Ikke ekte nei, di koster jo en arm og en fot hehe Det jeg regnet med. Men har hatt et par stk rundt her som har ødelagt et par slike ved at de har kommet litt fort i et hull i veien, just so you know ^^ Såpass Hmm har vært veldig gode felger for meg jaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Ikke ekte nei, di koster jo en arm og en fot hehe Det jeg regnet med. Men har hatt et par stk rundt her som har ødelagt et par slike ved at de har kommet litt fort i et hull i veien, just so you know ^^ Såpass Hmm har vært veldig gode felger for meg jaffal Bra det, skikkelig fine er de nå hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 ja liker di selv også Men nå blir det forandring, satser nok på 17" kjikker på rs ifra parts and retards i 8" og 9" noen som har erfaring med disse? Ellers kom med tips om hva som kunne passet bilen bra, er veldig fan av throwing star også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Kjøp heller RS ifra GS bildeler 10k med dekk. Har disse på min, heftige felger! Trenger litt valsing bak for å få den veldig lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Ja har sett litt på din som inspirasjon, veldig pen bil! Ja har sett litt på gs felgene og men liker den flate kanten speedtech rs har. Hva er et på dine og dekkdim kjører du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Tusen takk GS Retro er hvertfall en true 100% kopi iforhold til BBS RS! ET på mine er ET20, mens på Speedtech så er de ET35.. Får ikke det fine konkavet ut mot kanten.. Kjører 205/40 og 215/40R17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Ja riktig er enkli ute etter det inpresset og, men kunne ikke finne 8" og 9" kun i 8". Noen spesiell måte å finne det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Hvis du velger bil istedenfor skiltnr til 5-serie E28 på nettbutikken til GS, så finner du 9" også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Finner ikke uansett jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Hmm, fant ikke nå heller.. Er vel bare å sende en mail til GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Har nå fått kjøpt felger Ble gs retro 8" og 9" Liker disse veldig godt og iogmed ingen rundt her jeg bor har det slo jeg til Har bestilt 205 og 215.40 dekk fra dekkonline.com jeg venter på Monterte også oransje blink da di andre blinklysene er knekt i festene, ble litt spesielt vet ikke om jeg liker det, hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Ble for mye kollisjon... Fjern lyktefilmen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Ja det jeg også synes. Får se hva jeg gjør, blir nok nye mørke blanke blinklys. Får se når jeg får på felgene om jeg går for oransje blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Noen som har tips til hvilken poleringsmaskin jeg kan kjøpe? Ikke den dyreste, men en som funker for en nybegynner Har fått lakkstøv på bilen da den sto parkert på jobb, så får igjen en grei sum som jeg tenkte å bruke på litt utstyr, noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå