///Mysild Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Jeg har en best tools som du kan få for 300 kroner! Bare for å øve deg med roterende... Skal du ha en god, må du opp i 2500-3000+ kroner... Den er ikke så sterk, men da ødelegger du ikke lakken heller... Det du bør kjøpe, er gode puter og en god bakplate... Maskinen er mindre viktig i starten uansett egentlig, for du finner ut av at enten får du det til, eller så gjør du ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Noen som har tips til hvilken poleringsmaskin jeg kan kjøpe? Ikke den dyreste, men en som funker for en nybegynner Har fått lakkstøv på bilen da den sto parkert på jobb, så får igjen en grei sum som jeg tenkte å bruke på litt utstyr, noen som har tips? Makita har noen gode maskiner, men koster jo litt seff. Er så heldig å får dem billigere gjennom jobben, men de fungerer perfekt! Bare å komme til Montér Vige, så fikser vi "good price" på en hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Jeg har en best tools som du kan få for 300 kroner! Bare for å øve deg med roterende... Skal du ha en god, må du opp i 2500-3000+ kroner...Den er ikke så sterk, men da ødelegger du ikke lakken heller... Det du bør kjøpe, er gode puter og en god bakplate... Maskinen er mindre viktig i starten uansett egentlig, for du finner ut av at enten får du det til, eller så gjør du ikke... Okok Fant en ok "pakke" på ebay.uk til 1500 ca med diverse puter og meguiars produkter og en maskin , kommer ikke på merket i farta. Blir kansje denne Noen som har tips til hvilken poleringsmaskin jeg kan kjøpe? Ikke den dyreste, men en som funker for en nybegynner Har fått lakkstøv på bilen da den sto parkert på jobb, så får igjen en grei sum som jeg tenkte å bruke på litt utstyr, noen som har tips? Makita har noen gode maskiner, men koster jo litt seff. Er så heldig å får dem billigere gjennom jobben, men de fungerer perfekt! Bare å komme til Montér Vige, så fikser vi "good price" på en hehe Hehe ja er ikke umulig det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Skal du ha en god maskin? En DA maskin? Gå for Meguiars G220! Helt kjempe å bruke! Jeg digger den maskinen! Ang roterende, så må du opp en god del for å få en god en, jo mer watt den bruker, jo sterkere er den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Skal du ha en god maskin? En DA maskin? Gå for Meguiars G220! Helt kjempe å bruke! Jeg digger den maskinen! Ang roterende, så må du opp en god del for å få en god en, jo mer watt den bruker, jo sterkere er den Nei er bare ute etter en nybegynner maskin vil ikje ut ned mange tusen på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Meg G220 maskinen er litt dyr, men det er en "må ha" maskin Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 får se hva pengeboka sier Er enkli på jakt etter en e46 som bruksbil også så må ha styr på økonomien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Venter enda på dekk ifra dekkonline, begynner bli utållmodig nå Står på sporinga di har vært i kristiansand i 3 dager nå. Håper di kommer imorra så jeg får montert dem før helga! Ellers har jeg montert gitter i luftekanalene slik som gitteret som er midt på fangeren, kommer bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Jeg bestilte dekk på en torsdag, de kom på mandag, jeg bestilte 1 dekk forrige torsdag, enda ikke kommet seg ut av Tyskland! Jeg ble sykt skuffet over at de ikke kan gi beskjed når man må vente så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 såpass ja, mye forskjellige leveringsdatoer merker jeg. Blir nok lokale dekksjappa neste gang da jeg fort bli utållmodig:P Hååper di kommer imårra, har lyst å få på felgene i finvære di har meldt til helga og kansje turen til kr.sand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 biltema sin rubbing maskin funke te hobby bruk den 500krone justerbar fart... og kraftig... bruker den å polere alu felgene på bmwn å pick upen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Ahaa Takk for tipset Vet enda ikke hvilken jeg går for men må få rubbet og polert bilen nå så må vel bare få ræva i gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Vask- ... 0-W-17080/ får myke gule polerings puter i skumgummi og med borrelås har fjernet lakk råk selv med den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Vask- ... mm-170882/ den e og grei å ha... heilt greie kontra prisen... å bruker en bra bone middel så klare du deg bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikko101 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Huff, er det alle som skal ha GS-Retro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå