Gå til innhold

Jonas1/// Bmwgarasje, E46 320DT nye bilder s25

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en best tools som du kan få for 300 kroner! Bare for å øve deg med roterende... Skal du ha en god, må du opp i 2500-3000+ kroner...

Den er ikke så sterk, men da ødelegger du ikke lakken heller... Det du bør kjøpe, er gode puter og en god bakplate... Maskinen er mindre viktig i starten uansett egentlig, for du finner ut av at enten får du det til, eller så gjør du ikke... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har tips til hvilken poleringsmaskin jeg kan kjøpe? Ikke den dyreste, men en som funker for en nybegynner :)

Har fått lakkstøv på bilen da den sto parkert på jobb, så får igjen en grei sum som jeg tenkte å bruke på litt utstyr, noen som har tips? :)

Makita har noen gode maskiner, men koster jo litt seff. Er så heldig å får dem billigere gjennom jobben, men de fungerer perfekt! :D Bare å komme til Montér Vige, så fikser vi "good price" på en :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en best tools som du kan få for 300 kroner! Bare for å øve deg med roterende... Skal du ha en god, må du opp i 2500-3000+ kroner...

Den er ikke så sterk, men da ødelegger du ikke lakken heller... Det du bør kjøpe, er gode puter og en god bakplate... Maskinen er mindre viktig i starten uansett egentlig, for du finner ut av at enten får du det til, eller så gjør du ikke... :P

Okok :)

Fant en ok "pakke" på ebay.uk til 1500 ca med diverse puter og meguiars produkter og en maskin , kommer ikke på merket i farta.

Blir kansje denne

Noen som har tips til hvilken poleringsmaskin jeg kan kjøpe? Ikke den dyreste, men en som funker for en nybegynner :)

Har fått lakkstøv på bilen da den sto parkert på jobb, så får igjen en grei sum som jeg tenkte å bruke på litt utstyr, noen som har tips? :)

Makita har noen gode maskiner, men koster jo litt seff. Er så heldig å får dem billigere gjennom jobben, men de fungerer perfekt! :D Bare å komme til Montér Vige, så fikser vi "good price" på en :P hehe

Hehe ja er ikke umulig det heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en god maskin? En DA maskin? Gå for Meguiars G220! Helt kjempe å bruke! Jeg digger den maskinen! :-)

Ang roterende, så må du opp en god del for å få en god en, jo mer watt den bruker, jo sterkere er den ;-)

Nei er bare ute etter en nybegynner maskin vil ikje ut ned mange tusen på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter enda på dekk ifra dekkonline, begynner bli utållmodig nå :P

Står på sporinga di har vært i kristiansand i 3 dager nå.

Håper di kommer imorra så jeg får montert dem før helga!

Ellers har jeg montert gitter i luftekanalene slik som gitteret som er midt på fangeren, kommer bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...