matsi Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 denne har blitt fet nå;P ja fjern lyktefilm, hiv på mørk/smoked film på nær og fjern lys og orange blink;) det hadde vært gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Jo takk Ja kanskje jeg prøver det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 råe bilder Jonas! snart vinterlagring nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 takker Tja blir nok på veien en stund til Må finne en plass å lure den vekk først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Har kommet noen små endringer nå, har tatt av splitterne og fjernet den gule lyktefilmen å lagt på lys mørk film på alt av lykter og satt på oransje blinklys for å prøve noe nytt Og har ENDELIG fått dekkene mine idag etter 1 mnd med tull ifra tollpost som har lovet og levere dem så og si hver dag... Så nå blir det endelig mindre bakdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Mye bedre med den lyktefilmen der ^^ Men likte klare blinklys best, men det er min mening da, Tøff bil uansett!! Og gratulerer med nye bakdekk! Endelig, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Dette ble veldig bra. Skal handle med oransje blinkere og lys sotefilm selv til min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Oransje blinkers ble knall bra;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Dette ble meget bra! Hvilken dim bestilte du på bakdekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Mye bedre med den lyktefilmen der ^^Men likte klare blinklys best, men det er min mening da, Tøff bil uansett!! Og gratulerer med nye bakdekk! Endelig, hehe Ja ble litt lei av det gule Hehe ja endelig kunne di komme, tydligvis ikke lett å få levert di heh Dette ble veldig bra. Skal handle med oransje blinkere og lys sotefilm selv til min! Jo takk Ja det burde du, grei oppgradering og ingen problm å gjøre Oransje blinkers ble knall bra;-) Ja ble fornøyd med looken Dette ble meget bra! Hvilken dim bestilte du på bakdekkene? Ja ble litt tøffere i fronten Er nankang ns 2 i 215.40.17" Di jeg har bak nå er 45 profil og var bare noen jeg tok på for hadde di liggende, men tror det blir bedre med disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Hehe, nankang NS 2 er utrolig villig til å spinne. Slepper helt usannsynlig lett i rundkjøringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 hehe litt spinning må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Spinning er det eneste nankang duger til uansett! Drittdekk som slipper kjempelett på vått, på framdekkene! Skal aldri handle bil av noen som har nankangdekk på bilen ved salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Er di så dårlige Jaja får slite di ut å kjøpe noe annet neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Neida, de er ikke så dårlig som mysild sier. De slipper lett på vått føre, men på tørt føre har jeg ikke merket at de er noe dårligere enn andre dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå