///Mysild Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Neida, de er ikke så dårlig som mysild sier. De slipper lett på vått føre, men på tørt føre har jeg ikke merket at de er noe dårligere enn andre dekk. Er det ikke som jeg sier? du bekrefter det jo selv og sier de slipper lett på våt føre... Er jo mye våtegenskaper som kjennetegner dekk da... Ikke om de klarer å holde på tørr asfalt Alle sko er vanntette i sola, men ikke i regnvær med sølepytter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Jeg vil ikke si at det er "dritt"dekk. Jeg syns det er litt morro å spinne når det er vått ute, men for all del. Kan vel ikke forvente alt av dekk til 600,- kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Funker fett bak, men vil aldri ha de foran igjen... men de er veldig skumle bak også, spes hvis man like å kjøre litt aktivt og det er fuktig ute Men som pysekjøring er de ok, kan si meg enig i det Jeg følte jeg kjørte på kanten av hva disse dekkene kunne hele tiden når jeg hadde dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Får nå prøve di litt Er di skikkelig dårlige kan eg jo bare spinne di ut å bytte til noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Hehe, kjenner meg godt igjen der. Ligger man i en rundkjøring på vått føre, er det bare litt gass som skal til før den slenger med rompa Jeg kan si meg enig at de er litt skumle å ha foran, selv om jeg aldri har bråbremset med dem enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Viktig å leke litt i rundkjøringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 driver du me ulovligheter jonsiboy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Åneinei Ikke noe mer enn deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 nei va nå godt fort gjort å få litt "ufrivillig" sideways når enn kjøre på billig dekk eller i mitt tillfelle gratis dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Shit happens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Fått senka nå Fjerna hjelpefjøra så da ble det bra Lite bilde, klar til sørlandstreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Fått tatt noen dårlige iphone bilder etter senking og nye bakdekk Takk til matsi for det siste bildet tatt på sørlandstreffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Så veldig bra ut bilen din;) slik en e36 skal se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Takk for det! Eneste som blir endret tror jeg er facelift grill uten lyktespylere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Ja, det hadde løftet helheten et par hakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå