jonas1/// Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Legger ut et par stemmningsbilder ifra i sommer nå imens snøen daler ned her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Skikkelig jelly på de bilene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Hehe hygglig det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 God jul til alle bimmers folk og alle som gidder å ta en titt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 skjer ikke så mye her men litt blir gjort Har vært og kjøpt ny basskasse til e46en ,xelent trippel 10 Blir ganske liten i forhold til min fars arctic truck Og et av e36en Fikk også et swissvax leather cleaner kit til jul av min bror Har kun fått teste det på baksetet foreløpig Var litt skittent ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Er det bare rens eller vil det stramme opp skinnet også? Har litt problemer med at skinnet i førerstolen er slapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Fine bilder:) og biler:D har dere fått sol ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Er det bare rens eller vil det stramme opp skinnet også? Har litt problemer med at skinnet i førerstolen er slapt.. Er kun rens og "leathermilk" Det strammer det ikke opp holder det bare fuktig slik at det ikke sprekker og slikt Fine bilder:) og biler:D har dere fått sol ? Jo takk Tja sola tittet innom såvidt på lørdagen så da rakk jeg noen bilder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soilborn Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Så noen etterlyste et lydklipp fra denne skrøpelige kjerra Here you go! Dette var under montering av et K&N-filter. Hørtes kult ut, men bilen gikk faktisk dårligere... Eksosen høres ganske bra ut, men hadde nok noe med et hull på toppen i bakkant av endestykke som jeg ikke visste om (Ja, jeg hadde denne bilen før ^^) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Skrøpelig å skrøpelig fru blom Hehe, ja stemmer den går dårligere med k&n filteret selv om jeg laget en skillevegg for å ikke få inn varmluft. Har nå powerfilter insert i orginalboksen og det funker bra Men bråker nok litt mer nå ja siden det er eisenmann endestuss, og ja orginaleksosen var helt råtten så ikke rart den brommet litt nå du hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 fant bilen din på finn! så rimelig fresh ut! sikle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Hehe takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Har nå bestilt 2 nye lykteglass og sorte nyrer, bilder kommer når jeg får det. Vurderer også å legge lys mørk film på di men får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Da var e36en solgt Kommer til og angre men la gåå Satser på det kommer ny sommerbil i garasjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 kjedelig:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå