jonas1/// Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 ja er litt trist heh Men er gira på noe nytt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Helt rå den her! Akkurat sånn det skal se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Ja ble veldig fornøyd med bilen i slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 håper den havnet i rette hender hvor gikk den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Håper og det Havnet i egersund tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Ja ble veldig fornøyd med bilen i slutten Har liksom så og si de samme delene som jeg skal klaske på en coupe, så var artig å se se denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Aha hygglig å høre jeg gjore noe rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hadde veldig lyst på denne! utrolig fin bil Synd ikke økonomien ville med en bil fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Siden e36en er solgt og ingen ny bil er kjøpt enda får jeg legge ut et bilde av e46en, har kjøpt nye lykteglass og sorte nyrer men det blir montert når snøen og drit forsvinner Fikk også dette her i posten Pengebok laget i sport evo stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Begynner å nærme seg vår så da må litt godbiter kjøpes inn til bruksbilen Kom Coilovers i posten idag Har også fått kjøpt svart grill med en litt artig detalj Kommer nok til å bruke 19" ac schnitzer felgene som sto på e36en til sommerfelger på denne inntil videre Har også ordnet lys film som skal på alle rutene og lys film til frontlyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Hvor kjøpte du de nyrene? Eller lagde du de stripene selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Fikk kjøpt klister som passer akkoratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 2, 2013 Forfatter Share Skrevet April 2, 2013 Har nå fått på GS coilovers og sommerfelger Sliter litt med at det ble litt for lavt bak selv om det er skrudd til topps :S Og den ble også pinnstiv framme etter jeg justerte enda litt mer, ubruklig så og si men regner med der er bare å stille demperen lengre så får ta og forske litt på det imorra.. Men her er litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Har vært og tatt noen bilder i finværet Enjoy! Har sotet baklyktene helt røde, synes det ble bra! Mangler enda å få på lys sotefilm på vinduene og lyktene men det kommer forhåpentligvis snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 bare e46 på deg nå ? fin denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå