jonas1/// Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 jepp, kkme30m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2011 Fant delelisten til bilen Litt moro at produksjonsdatoen er 27.11.1993 når skiltnr er dh 27325 ! hehe Vehicle information VIN long WBABF310X0EF20667 Type code BF31 Type 325I (EUR) Dev. series E36 (2) Line 3 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine M50 Cubical capacity 2.50 Power 141 Transmision HECK Gearbox MECH Colour MADEIRAVIOLETT METALLIC (302) Upholstery ANTHRAZIT (0506) Prod. date 1993-11-27 Order options No. Description 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) 240 LEATHER STEERING WHEEL 243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 687 RADIO PREPARATION 827 SCANDINAVIA VERSION 860 LTRL TURN SIGNAL LIGHT FRT 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Skal på biltilsynet og godkjenne senkefjører imorra, så lurte jeg på hva som er reglene på å godkjenne felger? Felger jeg vil godkjenne er ac schnitzer iv 19" med et 35 og 225, 35 dekk. Vil dette være mulig? har ikke noe papirer på felgene. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Er på utkjikk etter nye felger til våren, har lyst å prøve en ny look Gul lyktefilm er bestilt, og skal kjøpe coilovers (jom tror jeg det blir). Lurer litt på bbs rs eller noe sånt. Noen som har tips til hva jeg kan endre på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Syns du skal montere gamle baklyktene og oransje blinkers jeg, perfekt da etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 Oransje blink er på nå Ja de baklyktene lurer jeg litt på å bytte, men er proffsota nå så ser mye ber ut, men godt mulig jeg kjøper m3 lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Noen bilder av bilen i vintermodus Skal sote på nytt da jeg måtte rive den på eu kontroll.. har fått gul lyktefilm, å er litt usikker på hvor mye jeg skal ta på kansje grøftelys og parklys eller alt? forslag mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Fikk på gul lyktefilm her om dagen, hva synes folket? Gt splitters er på vei i posten, begynner å glede meg til vår nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Fikk pakke i posten idag Ta technix fra part and retards! Kjenner jeg gleder meg til vår nå, ingenting er som første dagen med sommerfelger Begynte derfor å shine opp ac schnitzer felgene, pusset kanten og polerte med autosol, Ble fornøyd men kunne nok vært enda blankere. Beklager dårli bilde skal se om jeg får tatt noen bedre, er bare den ene på bilde som er pusset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelnoggeN Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Nice denne ja, knall med sommerfelgene på ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Pen denne! Fjern hekkvinga så blir den mye penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Ja har faktisk lurt på det men tror denne blir på Har kikket litt på sånn csl lippe på ebay, men vet ikke foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Råååå coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Flott bil det her, eneste jeg ikke likte var den rieger leppa og M-emblemet bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå