Thewiz Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Ser ikke noe rieger leppe jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Ser ikke noe rieger leppe jeg. Da har du ikke lest hele tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Riegerleppa ble kjørt i biter i høst hehe M emblemet har jeg tatt av nå nettopp Har gt splitters som skal på nå til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Er på jakt etter m3 baklykter, hyl ut om noen har noen di vil bli kvitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Fikk tatt noen bilder igår da det endelig var litt sol, fikk vaska bilen sånn tålig Baklyktene er lysere in real life men blir nok byttet me m3 lykter Fått polert alle felgene også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Har du info om de felgene? Tenker på størrelse og bredde. Hva slags dekk bruker du? Dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Er Ac Schnitzer iv kopi felg, 19" 8.5" breie Kjører 225.35 dim på dekka av ulikt merke derfor 2 av dekkene ser større ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 19 er altfor stort på E36 imo, men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Kommer litt an på type felg det Men ja har vurdert 18" men kan liksom ikke finne noen felger jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Har fått montert coilovers nå, blei veldig fornøyd ble ikke for stiv:) Må space igran for å få på ac schnitzer felgene men d går seg til er vel bilder dere liker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 vurderer å ta av vingen, men er usikker fant et bilde uten Disse felgene er solgt men ser helheten, hva syns folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 EU godkjent 2 nye år! Kun 2 2er feil, easy fix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 jøss he du trå her har ikke jeg fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Ikje mye du får med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Var litt tidlig med sommerfelga så snøen kom ei uke etter jeg tok di på så nå er vinterdekk på igjen.. Så et par bilder fra idag, fangere er til lakkering pga flassing. Satser å få det igjen før helga så blir det update med ny lakkerte fangere, gt splitters, sommerfelger og mere senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå