jonas1/// Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Kan byttes i e46 Diesel om noen er inntressert, ta kontakt på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Noen som kan tenke seg pen e36 i sommer? 85 000,- Pm eller 95964437 for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErgaMafia89 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 hvordan er det med rust? og er det noen feil me den som bør rettes opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Lite rust kommet 2 små bobler men ikke noe synlig Nei er i bra stand vil jeg si, det eneste jeg kommer på i farta er at airbag lampa lyser fordi jeg byttet ratt og dekk begynner å bli slitt men holder en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Vurderer å beholde bilen alikevel da markedet ikke virker til å vær på topp. Isåfall blir det ny look, hva synes folket om 17" av et eller annet slag og kansje noe kosmetiske endringer kansje csl luke og diverse ? Så blir kanske å kjøpe en billig e46 som bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Stemmer for 17 felger med lavt innpress. Hold den clean, ikke gå for CSL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Ja blir noe sånt å slippe det helt ned til bakken Får se me den luka, liker at det skiller seg ut litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 17" med lavt innpress og lav E36 er jo ikke noe som skiller seg ut da... Slik den er nå, skiller den seg ut...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Synes du burde ha den slik den er jeg, da skiller du deg litt ut, men hartage felgene er deilige! For er kjedelig og ha en bil som bare blander seg inn i mengden med e36:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 17" med lavt innpress og lav E36 er jo ikke noe som skiller seg ut da...Slik den er nå, skiller den seg ut...! Jo ser den, men er ingen rundt her jeg bor som har det slik. Har også lyst til å få den lavere og endre på noen ting. Bilen trenger 4 nye dekk alikevel så kan like godt kaste i litt ekstra i nye felger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Synes du burde ha den slik den er jeg, da skiller du deg litt ut, men hartage felgene er deilige!For er kjedelig og ha en bil som bare blander seg inn i mengden med e36:) Ja sant nok men er faktisk 3 stk med samme felger som jeg har her i bygda, fine felger men føler det er tia med noe nytt Er faktisk ac schnitzer felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Jeg kan kjøpe den i høst når jeg begynner å få litt ordentlige lønninger i ny-jobben 78k uten felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Hehe ja det er jo mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Synes du burde ha den slik den er jeg, da skiller du deg litt ut, men hartage felgene er deilige!For er kjedelig og ha en bil som bare blander seg inn i mengden med e36:) Ja sant nok men er faktisk 3 stk med samme felger som jeg har her i bygda, fine felger men føler det er tia med noe nytt Er faktisk ac schnitzer felger Ja, så det, ekte håper jeg? Skjønner jo godt at det du da vil ha noe annet siden det er så mange som har det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Synes du burde ha den slik den er jeg, da skiller du deg litt ut, men hartage felgene er deilige!For er kjedelig og ha en bil som bare blander seg inn i mengden med e36:) Ja sant nok men er faktisk 3 stk med samme felger som jeg har her i bygda, fine felger men føler det er tia med noe nytt Er faktisk ac schnitzer felger Ja, så det, ekte håper jeg? Skjønner jo godt at det du da vil ha noe annet siden det er så mange som har det!! Ikke ekte nei, di koster jo en arm og en fot hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå