vktdaniel Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Hallo da har eg skaffet meg e39 som eg er veldig fornøyd med som eg har en del planer for fremover. Dette er gjort: M-fanger foran M-fanger bak Faselift lykter bak Faselift lykter foran (Hella) M-tec pedaler Svarte nyrer Nye sideblink lys Power filter BSR Lister rundt vinduene foliert led perer i cupe led perer i angel eys Ting som skal gjøres: Lakerte lister rundt bilen M-speil Stabstag i motor-rom M-tech girkule M-tech handbrekk M-tech instegslister Soting av ruter justerbart senke sett Kraftig anleg som høres og spiller bra lyd Kom gjerne med andre forslag til ting. bilen er en 523iat
lasseln Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Ser ut til å være et veldig godt utgangspunkt, ser frem til å følge med her Av ting å anbefale så må jeg vel nevne som den chromehateren jeg er, at shadowline må til, samt svarte nyrer (svarte detaljer på svart bil er fantastisk)!. Videre må nok vogna komme seg ned på jorda Gjerne nye felger og lett soting også, så blir den praktfull i mine øyne Og treverk hører hjemme på fjorden, ikke på asfalten!
vktdaniel Skrevet August 2, 2011 Forfatter Skrevet August 2, 2011 Her blir det shadowline og soting med tiden vil de bli foliering av lister invendig, har veldig lyst på nyrer i carbon
lasseln Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Her blir det shadowline og soting med tiden vil de bli foliering av lister invendig,har veldig lyst på nyrer i carbon Høres bra ut! Snakk med Mihail her på forumet ang. foliering, i tråden hans så kan du se masse eksempler på arbeidet han har gjort. Han er både flink og billig Tror jeg ville satset på svarte nyrer, men det er meg, jeg har ikke veldig sansen for carbon.
Joffen92 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Fin bil Daniel, gjorde seg med en lett polering, fikk ikke vekk alt av riper men ble veldig mye blankere hvertfall! og mye enklere å vaske stå på!
vktdaniel Skrevet August 4, 2011 Forfatter Skrevet August 4, 2011 Hei. Da har eg fått lakert dekselet til henger festet på bilen. Ting kommer seg litt etter litt
vktdaniel Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Ja i dag har eg bestilt nye lykter bak med led striper. Da eg skjeket baklyktene mine fant eg ut at forige eier hadde stapet to brukte perer in i lykten som lå og diret og dreiv meg til vannvid.
vktdaniel Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 ja i dag skulle eg stramme handbreket og rense inmaten da eg fant ut at eg måtte bytte skiver, klosser og handbrekksko på begge sider bak. Så nå står bilen på 4 bokker hjemme i hagen.
vktdaniel Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Da har eg fått fikkset bremser og vindusvisker bak
vktdaniel Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Da har eg bestlt M-tech pedaler og fothviler
vktdaniel Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 da har jeg funet ut hvordan bilen min skall bli trenger ikke og diskutere.
vktdaniel Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Da har eg montert nye lykter og holder på og fikse skiltlysene. Noe eg ble veldig fonøyd med.
Tzunami Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Ser da ikke dårlig ut det her! fronten minner meg om sånn min bil var en gang i tiden bra du har fått deg litt inspirasjon bare helst ha noen andre felger! liker ikke krom jeg xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå