vktdaniel Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Det komm en liten oppgradering i motor-rommet idag. Ble heftig lyd
erxzn Skrevet September 14, 2011 Skrevet September 14, 2011 Forresten, vasket du listene me dnoe spesielt før du foilerte de ?
vktdaniel Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Hei. Nei jeg vasket let over med salo vann så di ser reine ut sørg for at du ikke får støv eller andre grove partikler på flaten for da får du bobler som aldri du komer til å få vekk Lykke til med foliering
erxzn Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 okey, tusen hjertelig forresten, hvor kjøpte DU ditt? har du en link elr no ? hvor mye kjøpte du? hvor mye kosta det....? Takker for alle svar vktdaniel, Ha en konge dag videre
Ullsokk Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 Hvor fikk du tak i folie? Har samme båtfølelse som du hadde i bilen min, så hadde vært fint å bli kvitt det Blei jo utrolig bra!
vktdaniel Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 kjøpte folien på ebay 1.5 gange 1meter holder til e39 men jeg kjøpte 2 meter for og vere het sikker hadde dere bod her i bergen så kunne eg hjelpt dere.
vktdaniel Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Prisen husker eg ikke men tror de hvar rundt 500 nok Takker for finne tilbake meldinger
vktdaniel Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 jo takk for det din er også er det
vktdaniel Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Hallo da har eg fått svarte nyrer og carbon emblemer på panser og bakluken og ja eg vasket bilen i går men med det veret her i bergen så går det en halv dag så er bilen likke driten vasket bil nå så legger ut noen som er bedre
lasseln Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Hallo da har eg fått svarte nyrer og carbon emblemer på panser og baklukenog ja eg vasket bilen i går men med det veret her i bergen så går det en halv dag så er bilen likke driten Vi tenker likt ser jeg, svart bil med svarte detaljer er knall!
vktdaniel Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 ja blir knall er ikke speielt begeistret over disse fæle krom detaljene
lasseln Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 ja blir knaller ikke speielt begeistret over disse fæle krom detaljene Chrome og treværk hører ikke hjemme på bil i mine øyne. Treverk tilhører båt og chrome har jeg ikke sansen for stort sett uansett hvor det befinner seg.
ervik Skrevet September 22, 2011 Skrevet September 22, 2011 jeg får vell si som alle andre, den folien ble fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå