Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hallo da har det skjed litt her.

Har bastilt nye lykter foran, har fooliert listene rundt vinduene og fat meg skikelig luftfilter boks i alu.

kommer bilder når det går an

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei. Her er en bilde opdate fra ting som har skjed.

Her har jeg foliert listene utvendig og fåt meg ny skikelig luftfilter boks

Holder på og sette på nye lykter forand samt bytte radiator da denn gamle var lekk

p42xy1i9nsbvhk0yij1s.jpg

6l23phqfx0qflc7v94nq.jpg

xaeh1j01t9z8h5sbldog.jpg

j0ykcqp5hnp4v9yja791.jpg

Kommer bilder av lykter seinere.

• 2 weeks later...
Skrevet

meget bra prosjekt det her, blir veldig inspirert av folieringen både inn og utvendig.

hvor får du kjøpt folien ? tenker særlig utvendig da, hvordan unngår du at det løsner i endene ?

Skrevet
meget bra prosjekt det her, blir veldig inspirert av folieringen både inn og utvendig.

hvor får du kjøpt folien ? tenker særlig utvendig da, hvordan unngår du at det løsner i endene ?

3M sin shadiwline folie sitter som pinn i kuskit selv i endene

Skrevet

Var forresten innom bilradiospesialisten på nattland angående den originale cd/radio-spilleren jeg ikke får helt til å funke. Han var usikker på hva årsaken kunne være, evnt at noe måtte kodes siden spilleren kommer fra en annen e39, jeg trodde ikke det skulle vere noe problem. Vet du nevnte en kobling bak spilleren som du måtte ha på din. Hvordan ser denne ut? Blir gal av å hå spilleren liggende:-P

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Var jo bare en rå forvandling fra kjøp til nå da! Folieringen så helt TOPP ut! har "treverk" på min 523i også, og skal nå se om jeg får det til jeg også, men feel free å gi noen tips!

Om jeg failer, så stoler jeg på at jeg kan ta turen til Bergen så mekker du det for en slant?;)

///Frank

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...