Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Flott bil! du har rett smak for utseene ivertfall:)

Hvor kjøpte du de baklyktene ? er det orginale?

Hvilke felger skal du gå for?:)

Baklyktene som sitter på den bilen er originale facelift lykter ;)

Skrevet

Takk for det ,lyktene er orginale facelift, felger er eg usikker på hvis noen har lyst til og fotoshoppe bilen med andre felger er det bare og sette i gang :D

• 5 weeks later...
Skrevet

Begynner å se meget bra ut! :D Godt å se det er flere velholdte E39'er i Bergen! Fikk du ordnet cd-spilleren? jeg tenkte å sette inn noe subber i min, men er veldig usikker på hvordan dette skal gjøres. Er dette noe av planene dine, eventuelt har du satt inn noe allerede? :)

Skrevet

Hei igjen har holdt på og renovere di gamle felgene mine

FØR:

yla70epvkmmx9u56f1cr.jpg

t95h20deqszdojpb9xo3.jpg

b0j2zvtpruvpes9rvttn.jpg''

under behandling pusset først med 600,800,1200,og 2000 til slutt, og så polerte eg opp igjen felgene med autosol og lakrenset og vokset med sviswax

ETTER:

z9892f3gxxp5zjchhg5y.jpg

qguwc6q8fumgia0b6g6c.jpg

hdlwn65aaiv7i0rd73nz.jpg

xkn6w6qpyxe7bb806l1c.jpg

Skrevet

Sweet. Hvis det var deg "møttes" vi ved rundkjøringen ved Hageland, og fortsatte nedover salhusveien. Jeg svingte inn mot toppe mens du fortsatte rett frem? :) Var ikke AE på den bilen vel og merke, men det så bra ut i det minste!

Skrevet
tror jeg skulle hatt meg et kurs i dette :P hvor kjøpte du det som trengs for å gjøre dette?

Hei jeg kjøptet pusepapiret på meknomen i fylingsdalen og autosolen kjøpte eg på bilxtra og poleringsbad på biltema.

Sweet. Hvis det var deg "møttes" vi ved rundkjøringen ved Hageland, og fortsatte nedover salhusveien. Jeg svingte inn mot toppe mens du fortsatte rett frem? :) Var ikke AE på den bilen vel og merke, men det så bra ut i det minste!

Hei da var det sikkert ikke meg for jeg kjører kun med AE og grøfte lys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...