ChristerM Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Når får du kjørt i gang med M-optikk på denne ?
lasseln Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Resultatet på felgene blei virkelig bra, tommel opp! Noe spennende som skjer med i bilen?
vktdaniel Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 hei har i dag bestillt m fangere til bilen som kommer på onsdag til jobben min men trenger en som kan lakere fangerene
vktdaniel Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Da er fangerene i hus og skall leveres til lakk i morgen
Kimmey Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Denne blir helt rå Daniel! liker alt du har gjort av detaljer med bilen hittil. Bare M-tech igjen som dem sier får slenge ut et bilde når fronten er ferdig montert! Følger med og stå på!
Håvard P Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 ossen film brukte du på listene rundt vinduenne ?
vktdaniel Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 ossen film brukte du på listene rundt vinduenne ? brukte 3m shadovline folie fra ebaye Denne blir helt rå Daniel! liker alt du har gjort av detaljer med bilen hittil. Bare M-tech igjen som dem sier får slenge ut et bilde når fronten er ferdig montert! Følger med og stå på! Tusen takk for det Kimmey
vktdaniel Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 ossen film brukte du på listene rundt vinduenne ? brukte 3m shadovline folie fra ebaye Denne blir helt rå Daniel! liker alt du har gjort av detaljer med bilen hittil. Bare M-tech igjen som dem sier får slenge ut et bilde når fronten er ferdig montert! Følger med og stå på! Tusen takk for det Kimmey
vktdaniel Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Hallo alle sammen Har skjed litt i helgen har fåt på M fangere på bilen og en skikelig polering:D holder på nå og finne ut kas exenon set jeg skal gå for i grøftelys nerlys og lang lys
lasseln Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Blei kanonbra, mangler bare å få planta den på bakken nå
vktdaniel Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 jeg må vist ta bilde av bakken op til huset en dag så dere fårstår hvorfor eg ikke kan senke bilen før til neste år
vktdaniel Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 jeg må vist ta bilde av bakken op til huset en dag så dere fårstår hvorfor eg ikke kan senke bilen før til neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå