Johnny.fjetland Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Hei jeg har kjøpt meg et multianlegg med GPS og mye mer. Jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med lyd Bilde 1 viser type stereo anlegg Bilde 2 viser lyd innstillinger i GPS systemet Bilde 2 viser hvilken stemme som er innstalert fordi når jeg skifter til mannlig Norsk stemme så står det på skjermen at den må innstaleres. Som bilde 2 viser så er stemme nivået på 70 når jeg kjører og nermer meg en rundkjøring så hører jet at det blir forandring i høytalerene og mener at den bakre høytaleren blir koblet sammen med GPS og at det er gjennom den høytaleren GPS stemmen er ment å komme ut fra. Er det noen her inne som kan hjelpe meg med dette??? Vennlig hilsen Johnny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Kan svare på litt, på min spiller snakker navi damen kun i fronthøytallerne, bakhøytallerne spiller fortsatt musikk. Og når du kobler volum til bilens hastighet betyr det at volumet øker og synker med farten på bilen. Det med å innstallere mannlig norsk stemme kan jeg ikke svare på, men det kan sikkert GS som selger denne spilleren gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny.fjetland Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Hei Kennethe34 Takker for ditt svar. Jeg har allerede vært i kontakt med GS og de skal se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå