Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikke en tråd om det her i farten, så jeg legger bare til en, det holdes da i surnadal 6august, er som altid en burnering som alle kan ta av på, og db-drag , usiker på om det er db-drag nå, men bruker og være det, har ikke noe spesielt mer info og komme med.. Kansje noen andre har?

Noen her ifra som skall?:)

Skrevet

Finner ikke noen info på hjemmesida deres ennå, men i følge lokalavisa skal det hvertfall konkurreres i både EMMA og db-drag. Ellers blir det sikkert sånn som det bruker å være på disse treffene med burning og liknende ja :)

Skrevet
her blir mitt bidrag :)

h8daneuhaqa55pwdvuj2.jpg

Var det denne jeg så ble slept hjemat?

Hva skjedde?

Jupp, skulle fylle etter kjøleveske, å det likte den ikke, så jeg fikk luft i systemet, sto og luftet i 15min, men ikke faen, tempen ville bare være på rødt.. Så da ble det slepings, ble skuffet etter bare 2runder på banen!

Skrevet

Hadde akuratt lakt fra meg videokamerat da du dro uttpå banen, kjipt mtp på du var omtrent eneste verdt og filme omtrent, var jo meg med 325en og kompisen min i en s4 eneste, ellers var det jo bare 240 og record, til og med en enorm varebil :P

Skrevet

YEEEY!! jeg kom dit 10 min før stengetid!!! #-o

Sto på facebook at arrangementet varte til 17.00, var ferdig på jobb i 13 tiden, så tok sjangsen på å dra, rakk ikke før 15.00 ferga fra kanestraum, og kom til surnadalen 15.45 ca. :roll:

Møtte på MYE rått på tur dit da, mrmpower, ArildG, Kristian, Mjørgen, Testpiloten +++.. 8)

Kjørte totalt 40 mil eller noe, å satt stort sett konstant i bilen fra 13.00 til 19.45 :lol:

Fikk jo spøla ett par rundinger før jeg dro hjem da. :lol:

Kjører post i sommer, selvfølgelig var det aldri so mye post den dagen jeg skulle noe #-o

Skal ta meg fri neste gang det er sånn arrangement [-X

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...