JonasFB Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Hei, har akkurat kjøpt meg 3-serie, og har lyst til å freshe den opp litt. Har tekt på å bytte baklykter og sideblinkere og trenger litt tips som hvem som passer best. Her er ihvertfall bilde av bilen: Slik ser bilen ut forfra og bakfra: Ser etter noen baklykter som kan passe frontlyktene. Jeg legger ut 6 baklykter som passer til bilen. Alle er fra Parts and Retars. Hvite sideblinkere blir det uansett. Si deres mening om hvem som kommer til å passe best, så blir det letter å velge! Nr. 1: Nr. 2: Nr. 3: Nr. 4: Nr. 5: Nr. 6: Noe mer jeg kan gjøre for at den skal se litt tøffere ut? Kom med forsalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Du får kjøpt de som er på bilde nr1 hvor det hvite er sotet, de er drit tøffe. Hvis ikke ville jeg gått for nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Nr 3 og 4 ville jeg ikke vurdert engang. Nr 1/6 eller 5 ville jeg valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Jeg hadde nr 6 på helt lik bil bare sort men ligg langt unna 3 og 4! FYFY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Går nok for nr 1 men noen som vet hvor jeg får tak i nr 1, der det hvite er sotet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Nr 5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Nr 5! x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Har en kompis med nr 3 som skal selge lyktene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Står mellom 1, 5 eller 6 her nå! Nr 5 og 6 har ledlamper. De koster litt mer men går fint! Hvordan er ledlamper i forhold til "vanlig" pærer når det gjelder utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Det er vel litt vanskelig å svare på da det er en smakssak, men jeg mener at LED ser helt forferdelig ut. Jeg ville valgt alternativ 2, men det må du jo nesten finne utav selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Har tenkt litt, og vurdere å bytte front sideblinkere også, til disse: Syntes dere disse er penere enn de hvite som allerede er på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Blinklysene er ikke de peneste, men baklykter: Definitivt Nr. 5 !!! Har akkurat montert nr 5 på min coupe, link i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 nr 5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasFB Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Ja, går for nummer 5 bak, bestiller nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå