Morty999 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 motor.. en 84 mod M88/3, har sittet i en m635csi som blei vraket i sverige. blokk er ny honet, syrevasket og lakkert. M30 veiv S38b36 stempler og råder. Nye lagre og ringer (gått 18000km + - ) Dette gir en "3,6l" motor har også M88 veiv, råder og stempla. men veiv må slipes og råder må normaliseres. pga oljepumpe havari 40 mil ett nybygging.. oljepumpa som sitter i nå er ifra en m30 motor, men den er bra. ny ligger å venter på att jeg skal hente dne på gs.. kan event følge med. toppen er "lett" portet for å fjerne all ujavnheter, nye styringer på alle 24. nyslipte ventiler nye ventiltetninger Bygd om til dobbelt reg kjede, alt er nytt i register.. ALT av pakninger, o-ringer og det som kan byttes ut er byttet ut ny termostat Spjeldrekka er demontert, glassblåst og gått over i alle ledd og er helt strøken. orginale M88 dyser og motorstyring med 2 følere på svinghjulet. toppdeksel og plenium er glassblåst og lakkert igjen med krympelakk. Motoren er knust tørr å lekker ikke en eneste dråpe med olje! absolut alt av vannslanger "luft" slanger er nytt, ny slurevifte og selve propellen er også ny. E28 m5 radiator som er så og si ny med slanger til dette.. Motor står fortsatt i bil og kan høres/prøves før event salg.... Kom med bud.. men under 40 000 er uaktuelt Morten 93851844 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Hmm, hadde vert noe å ha i M3en....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Lykke til med salget Men hva skal du ha oppi der nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 blir nok go gammal m30 med turbo igjen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Hmm, hadde vert noe å ha i M3en....! løp å kjøp.. den har e34 bunnpanne også så du slippe å bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Intressert i å bytte min M30 mot din motor og kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 blir nok go gammal m30 med turbo igjen gitt hofff ikke hiv oppi en slik gammel skrangle motor. bygg m50 istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Intressert i å bytte min M30 mot din motor og kasse? å hva er det for en slags m30 da ? jørgen.. haha.. skal ikke ha noe liten sekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 En M30b34(35?), som står i min 635, gått 127000, hel og fin, orginal motor. Spør egentlig bare for å spørre, helst så ville jeg hatt den M88'eren eller en turbo M30b35 utenom orginalmotoren. Men du selger både motor og kasse samlet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 om du kommer med 45 ved siden av så kan jeg bytte.. bytte ikke en org 3,5l m30 likt mot en m88... jeg selges begge deler samlet.. må ikke selge kassa men motoren skal bort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Mulig å få noe sånt i e36 uten å slite ut 100 vinkelslipere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 hehe.. det veit jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Hehe;) hadde vært gøy å prøve;) er dette samme motor som sitter i e34 m5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 hehe.. nei det er ikke samme.. dette er motor som blei levert i e28 M5. samt E24 M6 og M1 altså 1 gen m5 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Okey;) sparker nåkk greit avgåre dette også vi får se hva lommeboka sier etter ferien;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå