Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger unna noe s38/m5 deler

-s38b36 motornett

-s38b36 grenrør

-s38b36 plenum

-s38b36 fordeler med pluggledninger (nesten nytt/ubrukt)

-m5 stor kjørecomputer m/blinklys hendel med bc controll. 2 stk

-nye foringer for bakaksling til e34 m5, uåpnet

-2stk e39m5 kopihjul fra gs, 8,5x18" felgene er nesten nye med bra dekk

-tårnstag til e34 m5, ubrukt.

-M5 vinge, orginal men festene er sagd av pga rustete bolter. skal være mulig og fikse nye fester

forhåndsbetaling ved sending av deler eller oppkrav

alle delene er i nord trøndelag. kan kontaktes på 93013274

mulig jeg har noe andre smådeler og men jeg må nesten se etter hva det er først.

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet
Pris på M5 speil og nurburgring stab-stag?

Hvordan blir det å bruke speilene når man ikke har minnefunksjon på setene?

1500 + frakt for speil, det aner jeg faktisk ikke. kan vel risikere og måtte bytte kontakt om den ikke er lik, holder på og plukke av deler nå så tenkte og ta bilder av alt i morgen om jeg får tid.

1000 for stag + frakt..

Skrevet

1000 ,- for stabstagene foran og bak? er det inkl. foringene? (mine blir vel for små)

Hvis du fortsatt har dem når jeg siger sørover med BMWen skal jeg vurdere å komme innom og hente. ;)

Hva er forresten årsaken til at du kvitter deg med alt du har av E34 deler?

Skrevet

ja, usikker på om dette er billig eller dyrt.. kan vel få med di foringene som står der nå men anbefaler deg heller og kjøpe nye da disse er gammle.

grunnen er helt enkelt at jeg er desverre gådt lei. orker ikke og skru lengere nå pga personlige problemer. jeg må ikke selge noe av dette men da det er begrenset med plass på gården min og jeg ikke orker å ha masse ting stående så må dette gå. fruen i huset er vel ikke heller blid for alle delene jeg lagrer rundt om i huset.. :P

Skrevet

kan måle diameteren etterpå jeg. strokeren er solgt. gjikk på billigsalg bare for og få det unna. desverre så har jeg tapt store penger på den motoren men er lut lei nå så det blir og kjøpe en som er færdig og kan brukes nå istede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...