jon///M Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 jeg har tenkt meg 2000 + frakt for di. kan ikke love noe, jeg tror det er forskjellige kontakter på di så da må du evnt klippe kontakten og koble det opp på nytt på et vis..
jon///M Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 bilde av tårnstaget. nytt ubrukt kunn tatt ut av plasten for og ta bilde av.
Hopen Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 bilde av tårnstaget. nytt ubrukt kunn tatt ut av plasten for og ta bilde av.[ Bilde ] Dette passer vel neppe med carbon innsug vil jeg tro?
jon///M Skrevet April 10, 2013 Forfatter Skrevet April 10, 2013 joo... det tror jeg.. men jeg tørr ikke garantere det nei.. men bare ta med deg bilen og kom en tur så kan vi prøve
Hopen Skrevet April 10, 2013 Skrevet April 10, 2013 joo... det tror jeg.. men jeg tørr ikke garantere det nei.. men bare ta med deg bilen og kom en tur så kan vi prøve Fikk ikke igjen pansret med innsuget jeg så Tok vinkelsliperen på den forsterkningen som ligger inni pansret for å få det igjen Skal uansett så kjøpe nytt bredfrontpanser så.. Lurer på om det er feil motorputer eller noe har ikke fått ut skilta enda, men får ta meg en tur når har fått skilt på den
Morty999 Skrevet April 11, 2013 Skrevet April 11, 2013 Pris på det da? Skal egentlig kun ha skinna over dysene men
jon///M Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 ja jeg har faktisk et liggende til s38b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå