bmw530i Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 har et lite spørsmål angående grøftlyktene. disse får jeg ikke til å passe i orginalfangeren min. er det noe dere kan se jeg mangler utifra bildene ? typisk en ramme eller noe ? takker for svar
Spankus Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 sitter det ikke rammer på orginalfangeren? De skal skrus fast i de rammene..
bmw530i Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 hehe, fant ut det skulle noen rammer rundt ja er noe selger har glemt å gi med, men har vært i kontakt med han nå så jeg kunne komme opp å hente di ^^, så da er det ordnet
bmw530i Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 vært så heldig å fått tak i M tech 2 rattet. bytta det til meg i en spiller jeg hadde for salg for litt siden. rattet viste seg å være helt nytt, var ikke prøvemontert engang. så jeg er fornøyd
henfjel Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 ser jo bare sykt bra ut det rattet der! tror jeg må begynne å spare
bmw530i Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 det er ikke store tingene som skal til for å presse opp komforten i en bil ass dette er 270mm. det minste M tech rattet.
Bimmær Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Skal du kvitte deg med di gule glassa må du si ifra
bmw530i Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 di gule glassene skal du gjerne få om du vil
bmw530i Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 i dag har jeg tatt det som var av rust på bilen, altså gulvet slenger ved et par før å etter bilder.. Fører siden Før: Etter: Passasjer siden Før: Etter: Følte kanskje ikke jeg trengte være så veldig veldig nøye her med å sveise inn nye plater osv da det allerede var 2 lags gulv fra før av, mulig det blir en del svekka nå som det bare et 1 lags rundt der jeg har kutta vekk men.. vi prøver først kutta jeg vekk mest mulig med vinkelsliperen, deretter pussa jeg godt ned rundt festene før jeg spraya over med noe rusthindrer.
NicklasFS Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 bilen per dagsdato vet hva leppa du har på fangeren din heter? det så sinnsykt bra ut på bilen
bmw530i Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 har 2 av di hvis du er intressert det er rieger add on leppa
bmw530i Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 for 5-10minutter så skulle jeg starte opp bmwen for å vise motoren for en kjøper, vrei om tenninga å begynte å kinne. etter 1 sekund smalt det bare å kom masse hvit røyk ut av innsugs belgen, noen som har noen forklaring på dette ? nå vil ikke bilen starte.
NicklasFS Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 har 2 av di hvis du er intressert det er rieger add on leppa hvordan pris hadde du tenkt deg på den ene da? må se om lommeboka er enig med meg
bmw530i Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 har 2 av di hvis du er intressert det er rieger add on leppa hvordan pris hadde du tenkt deg på den ene da? må se om lommeboka er enig med meg 500 er vel greit da kan du velge mellom glassfiber eller plast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå