Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et lite spørsmål angående grøftlyktene. disse får jeg ikke til å passe i orginalfangeren min. er det noe dere kan se jeg mangler utifra bildene ? typisk en ramme eller noe ? takker for svar

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe, fant ut det skulle noen rammer rundt ja :) er noe selger har glemt å gi med, men har vært i kontakt med han nå så jeg kunne komme opp å hente di ^^, så da er det ordnet

Skrevet

vært så heldig å fått tak i M tech 2 rattet. bytta det til meg i en spiller jeg hadde for salg for litt siden. rattet viste seg å være helt nytt, var ikke prøvemontert engang. så jeg er fornøyd :applause:

2stxwxb9rc98p42w99zu.jpg

Skrevet

i dag har jeg tatt det som var av rust på bilen, altså gulvet :P

slenger ved et par før å etter bilder..

Fører siden

Før:

5svgcfd4ka8w0279fe7x.jpg

Etter:

ac5483wthido9ik51ap0.jpg

Passasjer siden

Før:

l9aqnprkmf4g0vocsw3y.jpg

Etter:

3uwg12we8ruvu642k5i2.jpg

Følte kanskje ikke jeg trengte være så veldig veldig nøye her med å sveise inn nye plater osv da det allerede var 2 lags gulv fra før av, mulig det blir en del svekka nå som det bare et 1 lags rundt der jeg har kutta vekk men.. vi prøver :)

først kutta jeg vekk mest mulig med vinkelsliperen, deretter pussa jeg godt ned rundt festene før jeg spraya over med noe rusthindrer.

Skrevet

for 5-10minutter så skulle jeg starte opp bmwen for å vise motoren for en kjøper, vrei om tenninga å begynte å kinne. etter 1 sekund smalt det bare å kom masse hvit røyk ut av innsugs belgen, noen som har noen forklaring på dette ? nå vil ikke bilen starte.

Skrevet
har 2 av di hvis du er intressert :) det er rieger add on leppa

hvordan pris hadde du tenkt deg på den ene da? :D må se om lommeboka er enig med meg :P

500 er vel greit :) da kan du velge mellom glassfiber eller plast

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...