Chris_325iM Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 for 5-10minutter så skulle jeg starte opp bmwen for å vise motoren for en kjøper, vrei om tenninga å begynte å kinne. etter 1 sekund smalt det bare å kom masse hvit røyk ut av innsugs belgen, noen som har noen forklaring på dette ? nå vil ikke bilen starte. tilbakeslag...? sjekk pluggene, sikkert blitt blaute!
bmw530i Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 ikke vet jeg , men er ikke så farlig igrunn, skal på søpla uansett om ingen vil ha den for en billig billig billig penge
NicklasFS Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 har 2 av di hvis du er intressert det er rieger add on leppa hvordan pris hadde du tenkt deg på den ene da? må se om lommeboka er enig med meg 500 er vel greit da kan du velge mellom glassfiber eller plast tar plast jeg da vet ikke om du fikk pm'n min pc'n klikka :/ men har sagt d nå
cHronilogy Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Blir orden paa den staa paa ; ) , var det m50b20 du skulle kaste i søpla? ;P , langt fra skogen paa østlandet?
bmw530i Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 hehe, kan godt kaste den på østlandet en vei hehe, er ikke noe maskin jeg skal ha vertfall.
bmw530i Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 i dag har vi flytta inn i verkstedet og i løpet av dagen følte jeg at jeg kom ganske godt i gang bare å få den opp på hengeren var ikke like lett, endte med at meg å far måtte legge under noe plank for å bygge opp hjulene litt. her har vi verkstedet ferdig ryddet. slenger opp et bilde senere av åssen det så ut før vi begynte arbeidet. fikk slengt bilen opp på noen bukker å begynte å demontere dører, panser etc.. fikk tatt rusten før jeg fikk bilen bort hit så da var det bare å sette inn det nye gulvet begynnte å komme seg i biter etterhvert Maskin om noen ønsker. M50B20 her har dere et bilde av "rom" kameratene begge bygger biler å skal kjøre semipro i drifting, bilene er en Bmw E34 525 og Opel omega a 2,6 12v fått satt delvis inn det nye intriøret. ble svart istedenfor hvitt etter MYE om å men.. måtte ha noen skjermer til ungene også, hehe mangler fortsatt å bytte dashbort å tak å litt sånn småpell, men ellers er den ferdig inni kommer en liten oppdatering i morgen også da skal bakstilling ned
bmw530i Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 var bortom verkstedet en tur i dag også å gjorde litt fikk tatt ned bakstillinga med god hjelp fra Dama ^^, så la vi opp nye håndbrekk wire og litt småpell. skal bortom en tur i morgen også, da forhåpentligvis kommer framstillinga ned samt motor. så nå er det bare å vente på nytt understell samt coilovers slenger med noen bilder fra økten i dag: viktig å få de i arbeid, hehe til salgs om det er noe snev av interesse for det så la vi opp nye håndbrekk wire til slutt
henfjel Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 blir bra! likte spesielt skjermene i nakkestøttene! vet du hva slags utveksling det er på diffen du tok ut?
bmw530i Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 diffen jeg tok ut er knust, men bak der ligger det en 525tds diff. det er 3,57 mener jeg å huske
Spinx Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Blir bra dette her petter Tid får du lappen igjen?
bmw530i Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 håper det blir greit har lov å ta den igjen om 2,5 måneder
bmw530i Skrevet August 18, 2011 Forfatter Skrevet August 18, 2011 hallais godtfolk får legge ut en liten update i kveld også da jeg har vært bortom verkstaden ^^ hehe fikk skrudd ut maskinen i dag.. gikk smertefritt det kom å hent, kom å hent hehe jeg begynte å vaske motorrommet med litt avfetting, men fant fort ut at dette tok jæveli lang tid, så da blir det å leie damp vasker en av dagene, satser på at dritet forsvinner fort da ^^, så har jeg fyrt ut dashbordet også da dette var i feil farge, så da er det bare å vente på svart mulig jeg må invistere i en delebil med tiden ?! jeg var også nedom tidligere i dag å besøkte "Christer" og "dirtydicky" her på forumet fikk knipsa med meg et bilde av dirtidicky (kim) sitt leketøy E30 med M20 å sneglehus med rundt 450-500 kengruer i disse dager holder han vist på å bygge servo er ikke få bilene di har der nede nå, huff kommer en update til helga også. forhåpentligvis blir det føring av nye bremserør da.
Jojo Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 skal sei petter skal si du har fått fart på sakene nå hvordan går det med godkjenningspapirene??
hanskr Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Ser jo meget bra ut dette å fort går de også Stå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå