shortx Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Har en kontakt som har løsnet og strever litt med og finne hvor den hører hjemme da jeg driver og pusser opp garasjen og ikke har graven tilgjengelig den sitter på samme ledning som lamba sonder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Liten sannsynlighet for at det er det, men ser ut som pluggen som er bakpå diffen som går til speedometer er vertfall ganske lik speedo pluggen på diffen til E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shortx Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Liten sannsynlighet for at det er det, men ser ut som pluggen som er bakpå diffen som går til speedometer er vertfall ganske lik speedo pluggen på diffen til E30 ^^ Glemte og nevne at har ikke merket at det magler noe ,men kablen strekker ikke lengre en til enden av girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Lambdasonde muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Den skal ikke til reversknappen på girkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 dette ser ut som ledninga til reversen ja ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shortx Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 dette ser ut som ledninga til reversen ja ^^, hmm se etter om jeg har rygge lys ,men vet det er 3 kontakter bak der ... hmm da har jeg to som ser ut som løse stikkere som jeg ikke vet hvor skal ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå