Snowgoon Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Da var det på tide å skape en tråd om bruksbilen, som har utvikklet seg til å bli ett prosjekt! Kjøpte bilen i helt grei stand en vår dag i April. Bilen har rullet, 218 000 men er godt vedlikeholdt! Ting som har blitt gjort med bilen. - M-tech fangere - Hella lykter bak ( fortsatt jalla lyktene til depo forann ) - LED skiltlys - K&N Sportsfilter - Oppgradert anlegg - Fjernet 520 emblemet bak Planer for bilen. - Senk, usikker på hvor mye. - Skinn interiør - Nye felger? (litt usikker her) - Shadowline - M-tech spoiler tingen på bakluka - Xenon 7000 K - Blir sikkert mer på denne lista etterhvert, men blir fort dyrt når man er student! - Hel lakkering i original fargen oxford grønn metallic! Tar gjerne imot ris og ros, og noen forslag! Noen bilder.
Snowgoon Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Takker ja vert noen turer der, senest i stad! Gikk tom for snus, å da må man over grensa!
Tzunami Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Kan det stemme at jeg så bilen din i Sarpsborg eller noe i dag? Syntes jeg så en mørk E39 med de felgene i dag!
Snowgoon Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Var ikke nede i Sarpsborg i dag, men kjørte jo forbi på veien til og fra Svinesund! Men har møtt på deg og bilen din flere ganger i nordstrand/lambertseter området! Den er utrolig pen forresten, må være en av de peneste E39 jeg har sett
Tzunami Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Kanskje det var det det var da;) synes det var noe kjent med bildene iallefall! Jo takk for det:) to-do-lista er fortsatt lang, men har fått gjort mye på kort tid;) og er ganske fornøyd nå
Snowgoon Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Ja har sett utviklingen fra slik bilen var når du kjøpte den, og du har kommet utrolig langt! Du har hvertfall meget god grunn til å være fornøyd med resultatet du har nå
Snowgoon Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Hehe kjenner igjenn bilen stod litt gjemt på ryen på lørdag, var en viss 7 serie som sperret utsikten
Snowgoon Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Er ikke min feil at du står i veien med den båten din
Muztang289 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Ganske rått at båten min er kjappere enn bilen din!
Snowgoon Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Det skal du ha, men den er fortsatt like brei og stor som en yacht!
Muztang289 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Det skal du ha, men den er fortsatt like brei og stor som en yacht! Om du prøver å såre hverken meg eller bilen så gjør du ikke det.. Du bare snakker godt om den..
Snowgoon Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Prøver ikke å såre deg eller 740'n, men den er fortsatt brei og det kan du ikke diskutere på fordi det er fakta Den kler å være brei, det er en 7serie så skal jo være det! Du har ikke tilfeldigvis noe peiling på hva opprettern til Bull kan ha funnet på med den ene døra mi? Sliter med å lukke den, sitter vell feilmontert eller noe slikt! Var hvertfall ikke like vannskelig å lukke den før den ble lakkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå