Muztang289 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Jo breiere bil, jo bedre Det er hvertfall ikke lakken sin skyld! Du får høre med Bull ang. det..
Snowgoon Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Såppas skjønner jeg at det ikke er lakken haha!! har prøvd å få tak i han, men det er ikke alltid det er så lett!! hvis ikke får jeg bare ta av den døra å sette den på sjæl! er sikkert ikke noen stor feil siden den går igjenn, men må smelle den igjenn hvis du skjønner..?
Muztang289 Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Såppas skjønner jeg at det ikke er lakken haha!! har prøvd å få tak i han, men det er ikke alltid det er så lett!! hvis ikke får jeg bare ta av den døra å sette den på sjæl! er sikkert ikke noen stor feil siden den går igjenn, men må smelle den igjenn hvis du skjønner..? Virker jo ut som om de har skrudd av hengslene til døra når dem skulle ha døra av..? BMW har jo fint patent med å bare løfte dørene av hengslene..
Snowgoon Skrevet September 15, 2011 Forfatter Skrevet September 15, 2011 Får ta å se på det når jeg har tid!! sitter liksom stuck mellom markedsførings greier og jobb, så har jo 0 tid til bilen
Snowgoon Skrevet September 18, 2011 Forfatter Skrevet September 18, 2011 Da har man fått brukt penger på bilen igjenn! Har gått til innkjøp av ny forsterker siden den gammle tok kvelden, bestilt ny Alpine cd spiller og nye nyrer (svarte) Kom også en liten posetiv overaskelse her om dagen, hang plutselig en ledning med en kontakt på under front fangeren. Defa motorvarmer! Skader ikke å ha dette siden vintern nærmer seg
vktdaniel Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 ser ut til å bli veldig bra dette skal følge med her og lykke til videre med bilen
Tzunami Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Er det forresten 18" du har? På sommer?
Snowgoon Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 ser ut til å bli veldig bra dette skal følge med her og lykke til videre med bilen Jo takk! blir spennende og se hvor dette ender!
Snowgoon Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 Er det forresten 18" du har? På sommer? Det er 18" ja, men blir nok til at jeg får på noen 19 tommere til neste år! Hva slags felger det blir vet jeg ikke ennå Tar gjerne i mot noen forslag her.
Tzunami Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Men da låner jeg felga dine som vinterfelger da?
Snowgoon Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 Du skal ikke bruke 5ern om vintern?
Tzunami Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Har ikke råd til å kjøpe meg noe annet, så blir nok nødt til det:/
Snowgoon Skrevet September 19, 2011 Forfatter Skrevet September 19, 2011 Synd å la den bli ødelagt av salt og snø!
Tzunami Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 Ja jo sant :/ men får heve den og sette på noen 18" så blir det vel greit tenker jeg, må kjøre forsiktig og være flink med å vaske den da
Snowgoon Skrevet September 20, 2011 Forfatter Skrevet September 20, 2011 Ja får håpe du ikke ødelegger den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå