Blyfri Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Da har jeg handlet meg en 1996 model e39 523i: Vehicle information Type code DD31 Type 523I (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52 Cubical capacity 2.50 Power 125 Transmision HECK Gearbox MECH Colour ARKTISSILBER METALLIC (309) Prod. date 1996-04-20 Order options No. Description 280 LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 555 ON-BOARD COMPUTER 666 RADIO BMW BUSINESS CD 830 NORTHLAND VERSION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE 928 TYIRE CONTROL Series options No. Description 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Når jeg kjøpte bilen i starten av uka var den akkuratt EU-godkjent, med nye skiver og klosser rundt hele, og nettopp overhalt motor etter at topp-pakningen hadde gått. Bilen er proffsotet med nye sommerdekk (235/40-18) og nye piggfrie på 17". Slik den er nå er det noen ting jeg har ment å gjøre: Nye frontlykter, de som sitter på har skader i glasset og ødelagte på baksiden - Kjøpt og byttet, bilder kommer Nye tåkelys, sprekk i det ene - Kjøpt og byttet, bilder kommer Kunne tenke meg M fanger bak, i kombinasjon med nytt eksosanlegg slik at man kan se enderøret, men har samtidig lyst til å beholde muligheten til å bruke det avtagbare hengerfestet. Vi får se, skal jeg beholde fangeren må jeg uansett ha nytt deksel til fangeren da det falt av for ett par dager siden. M-speil er også under vurdering. Er generelt meget fornøyd med bilen, men den kunne kanskje ha vært litt stivere.
Appelgren Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Har girkula du leter etter som du kan kjøpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå