hypah Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Hehe, det sier jeg ikke før den er henta
hypah Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Dashen, gulvteppe, skjermer og en del på motoren er av.. Begynner å bli kjedelig å skrive til seg selv men Neste blir få ut asfaltmatter (med mindre sandblåsinga tar det?), motor og sikkert masse småtteri.. Sånn ser verksted jeg driver i ut...
Pedi Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Du bør ta asfaltmattene for hånd, believe me Fortsett med bilder, følger med her...
hypah Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Okey, takk for tipset! Varmepistol som funker best?
hypah Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Får bli til helga det da.. Reise med jobben i morra...
hypah Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 Det er bra kommer vel en update i morra og en til uka for da skal jeg ikke ut å reise! Tror jeg da, har jo skjedd at jeg har fått 1 dags varsel..
bmw_dude Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 ser ut som et kult prosjekt=) følger med;) fin garasje har du å
hypah Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Ja, satser på at det blir kult ihvertfall! Takk, veldig fornøyd med åssen den har blitt Da har jeg fått henta motor og, ble 70 mil idag gitt.. nå står den trygt i verksted! Fikk også med forstilling så om noen trenger forstilling til e39 540 så skrik ut!
larsern6 Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Grattis med motor:) Dette blir bra. Følger med på denne.
hypah Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Takk takk mye igjen men, går ikke så fort når man er lærling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå