bayerks-mach-werk Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 bra du har fått ordna en skikkelig motor ja . heldig med verksteds lokale også .
hypah Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Fikk den såpass billig så var ikke no å tenke på en gang Jepp! Ikke veldig lokalt, men betaler bare strøm der har jo pussa det opp selv, ligger bilder tidligere i tråden!
hypah Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Da er 1,8 motoren ute.. Og er det noen som kan svare meg på hvordan svinghjul dette er? Sitter på åttern... Edit: Har funnet ut at det er til automat..
Maniac Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Se her ja! Virker lovende det her, Hans! Får ta meg en tur oppom og sjekke ståa
hypah Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Hehe, bare å ta turen det.. Glem svinghjulet, etter litt googling har jeg funnet ut at det er til automat.. Håpet på å slippe litt billig unna nå jeg
hypah Skrevet November 7, 2011 Forfatter Skrevet November 7, 2011 Har også finni ut at jeg får et helvete med ledningsnettet til motoren, for det har stuten jeg kjøpte av klipt rett av...
bayerks-mach-werk Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 hehe ikke alltids like gøy å finne ut sånt i ettertid etter kjøpet , sjekket du ikke når du var å kjøpte motoren ?
hypah Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Nei, alt lå oppi ei kasse så de så greit ut.. Var en 4 timers kjøretur så hadde tatt den med uansett.. Skal no få ordna det!
hypah Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Flere steder, men hvis jeg har forstått det riktig så har jeg alle ender
hypah Skrevet November 8, 2011 Forfatter Skrevet November 8, 2011 Tusen takk! det der mener jeg er helt på min og, men er det som sitter festa i karroseriet som kontaktene skal kobles til
hypah Skrevet November 19, 2011 Forfatter Skrevet November 19, 2011 Nei, nå har det vært litt stille.. Har fjerna noe asfaltmatter og begynt å ta av dører. Har vært mye reising med jobben i det siste og begynner å "pendle" til bergen på mandag og framover til rundt jul, så da blir det mye penger å bruke på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå