Jump to content

Recommended Posts

Posted

Alt må fungere selvfølgelig, min nåværende har død turteller og økometer og idag streiket kjølevanntemp. Så hvis noen har et instrument som fungerer, skrik ut.

Posted
Alt må fungere selvfølgelig, min nåværende har død turteller og økometer og idag streiket kjølevanntemp. Så hvis noen har et instrument som fungerer, skrik ut.

Hei!

Jeg har et fullt fungerende og fint ett liggende :)

Posted
Alt må fungere selvfølgelig, min nåværende har død turteller og økometer og idag streiket kjølevanntemp. Så hvis noen har et instrument som fungerer, skrik ut.

hoi! har ett, men det har gått over 300.000km

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...