Gå til innhold

Assistanse/innspill vedr. kjøp av BMW Z3?

sebbi9312
 Share

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe førstebil og har bestemt meg for z3, vet det er mange som ikke liker denne men jeg liker den :) hehe. Så det jeg lurte på var egentlig. Er dette noe godt kjøp? eller hva tror dere? føler det er en veldig god pris :)

Veldig fint om noen kunne hjulpet meg :) Tusen takk for svar :)

Her er linken:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29797906

Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic til et som beskriver spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei sebbi9312 :)

denna så ikke så gal ut syns jeg. personlig syns jeg det ligger stil over Z3 karosseriet, men så klart.. det er smak og behag og takk gud for det :mrgreen::applause: men jeg likte bilen :) ut i fra bildene å teksten så virka ikke 65 lapper så alt for galt for denne doningen. noen planer for denne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Syns det også virker som en veldig god pris :) Men må nesten finne ut alt om bilen før jeg drar å ser på den i og med at det er såpass langt unna. Vet ikke helt hva slags planer jeg har for den, først blir det vell å fikse det setet og felger først tenker jeg :) Men tenker litt på nye lykter osv. Har du noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over at disse bilene er veldig små. Du kan få deg en overraskelse dersom du ikke er klar over det på forhånd. Så nylig en høy eldre mann sette seg inn i en og han stanga hodet i døråpningen. Så ikke godt ut for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøff den .dette er første genrasjon z3 med smale bak skjermer .er vert litt ymse kvalitet på z3 på dem tidlige årmodeller .ble store forandringer på face lift fra 99 årsmodel .lev med breie skjermer på alle modeller .og mer standard utstyr osv .litt liten motor hvile heller gå for 1.9 litern is motor .på 140 hk ,evt en sekser ,jeg har hatt min z3 i fem år men dette er en 2000 model med 150hk sekser .mye moro bil for lite penger har aldri hatt noe tull av noe og snakke om.det du skall se etter er forstiling bære armer kuler osv .dene bilen er bygd på e 36 og og skjekk kalesjen for lekasjer osv runt vinduer .brukte deller til z3 er det litte av på hoggere i norge ,husk at denne bilen er brodusert i usa .den ble landsert som james bond bil 1996 denne hvar en 1,9 liter på 140 hk ..og en proto type under filmen og dem hadde kund en bil .så ingen ble offra under filmingen av denne filmen ,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) Regner med at det blir denne :) vis den er i god stand :) Da skal jeg fått skjekket ut dette :) kan det være lurt å betale for at eieren skal ta den med på en naf test før jeg eventuelt kjøper? Siden vis jeg først drar så langt for å se på den :) må jeg nesten få tatt den med meg hjem med engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over at disse bilene er veldig små. Du kan få deg en overraskelse dersom du ikke er klar over det på forhånd. Så nylig en høy eldre mann sette seg inn i en og han stanga hodet i døråpningen. Så ikke godt ut for å si det sånn.

mm jeg er 196høy .og det går bra for meg .sitter bra ,veit ikke om du har kjørt z3 før jeg .er ikke så trankt som det ser ut . :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm jeg er 196høy .og det går bra for meg .sitter bra ,veit ikke om du har kjørt z3 før jeg .er ikke så trankt som det ser ut . :D

Har ikke kjørt Z3 nei, men siterer bare hva jeg har observert. Ble litt paff første gangen jeg så en hvor liten den var. Men kan tenke meg at den nettopp derfor er kjempegod å kjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :) Skal jeg handle da? :)

det for være opptil deg ser jo fin ut kan være vært å se på evt kjøpe .men litt spe motor 1,8,l m 43 er jo litte feil med men forvent ikke at det blir en veldig sprek bil ..går bra nok bedre en noe japse søpel til same pris .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja :) det jeg også tenkte! Men motor er ikke så viktig akkurat nå :) tusen takk! men tar gjerne inn enda fler inspill :) Må bare få snakket litt mer med selger. Men han har ikke så peiling på bilen i og med at han tok den i innbytte mot en annen bil han solgte. Så han vet ikke så mye om bilen. Høres dette rart ut foressten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...