motocross4 Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Hallo. Jeg har ca 4dl vann i bilen. Det er ingen rust hull så vidt jeg kan se. Men varmeregisteret mitt er kaputt, kan det være på grunn av det, det er vann i bilen min det er på gulvet under teppe? Takk!
-Erik- Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Har du vann på motoren da? Om bilen "bruker" vann kan det jo hende det renner rett inn. Har du takluke? Kan være tette dreneringsrør.
motocross4 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Jaja den er vann på moteren og slikt men med engang jeg tar på varmeapperatet så dogger allerutene og det spruter ut kjølevæske/ vann ut av di lufte greiene på gulvet.? Har takluke og ja men den er tet
-Erik- Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Om det spruter vann ut av "luftegreiene" ved beina, så er det vel nødt til å være noe galt med varmeapparatet ditt Men at vann-nivået ikke har sunket er veldig merkelig.
motocross4 Skrevet August 6, 2011 Forfatter Skrevet August 6, 2011 Joa det synker jo litt og litt ja!
-Erik- Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Da er det høyst sannsynlig at varmeapparatet ditt lekker inn i bilen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå