Scorn Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Håndbrekket på E39'en min har sluttet å virke. Håndbrekk-lampa lyser når jeg jeg bruker håndbrekket men bakhjulene blir ikke låst. Er det dyrt å få dette reparert på verksted?
Virtual Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Håndbrekket på E39'en min har sluttet å virke. Håndbrekk-lampa lyser når jeg jeg bruker håndbrekket men bakhjulene blir ikke låst. Er det dyrt å få dette reparert på verksted? Hvis det plutselig sluttet å virke så er det vel håndbremsvaieren som er røket eller hoppet av. Er det stor dødgang på brekket inne i bilen? Pris på reperasjon, alt er vel dyrt på verksted
Scorn Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Nei, det er ikke noe merkbart dødgang på håndbrekket inne i bilen. Klart det koster litt på verksted, men er det snakk om mange timers arbeid og dyre deler for å få dette fikset?
oleo Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Hvis du titter på linken i signaturen min så finner du en diy for bytte/kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå