Bjarte87 Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Kjøper di lyktene og rattstammen for 750,- kr om du vil:-) Trenger 3 lykter til Banebilen min og litt slarkete i rattet etter kjøring.. Mvh Bjarte:)
Torolav933 Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 Kjøper di lyktene og rattstammen for 750,- kr om du vil:-) Trenger 3 lykter til Banebilen min og litt slarkete i rattet etter kjøring..Mvh Bjarte:) for angel eyes og rattstammen? eller ae, rattstammen og sotet DE?
Bjarte87 Skrevet April 22, 2012 Skrevet April 22, 2012 Kva fant du ut ang dei mørke lyktene? E kje int i ein turbo manifoil t3 flensa då? Trenge mørkare en sorte de lykte på min.. mvh
Torolav933 Skrevet April 22, 2012 Forfatter Skrevet April 22, 2012 Kva fant du ut ang dei mørke lyktene? E kje int i ein turbo manifoil t3 flensa då? Trenge mørkare en sorte de lykte på min..mvh ser ut som att du får dei viss du kjem og hente han andre har eg ikkje hørt nåke fra nei, har ikkje behov for da! berre ta og ring meg ein dag etter 3 du så kan vi møtes ein plass
Bjarte87 Skrevet April 22, 2012 Skrevet April 22, 2012 Okai;-) Gjer ein lyd ut i veko so ser me om du fortsatt har dei;-) E då og int i rattstammo i samma slengen;-) Fort fø noko ant og;) snakkast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå