thomascr Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 Vurderer og selge min bra 320D pga Lærling og må ha billigere bil. autodb kode : 1357080 Vurderer og Selge min 2000 mod BMW 320D. Bilen er i veldig god stand og har mange gromdeler som : - Bilstein understell (henger bra, fantastisk kjørekomfort) - Borra og slissa bremseskiver - Proffsotet alle ruter - Alkantara interiør - Sort taktrekk - Bra pioneer stero - Xenon og Angeleyes - ny clutch og termostat - importert fra tyskland i 2005 - shadowline - 19'' sommerfelger med gode dekk - 17'' msport felger med vinterdekk - mtech har sikkert glemt mye, men er en påkostet bil som er fantastisk og kjøre! Er chippet til rundt 170hk, har papirer. Bilen er Ganske Fin i lakk, men noen skavanker er det selvsagt på en 11år gammel bil! Ring for mere info, er intressert i innbytte imot billigere biler. PRIS KAN DISKUTERES
thomascr Posted August 15, 2011 Author Posted August 15, 2011 jepp! takk for det! ring gjerne for en hyggelig bilprat og kom med bud!
thomascr Posted August 31, 2011 Author Posted August 31, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30378080 kom med bud:)
thomascr Posted September 26, 2011 Author Posted September 26, 2011 inbytte mot VW, e36, e34 og e39 INT.
Matren Posted September 27, 2011 Posted September 27, 2011 Bytte i 528ia e39 med orginal m tech? Fantastisk god bil!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now