Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vurderer og selge min bra 320D pga Lærling og må ha billigere bil.

autodb kode : 1357080

Vurderer og Selge min 2000 mod BMW 320D.

Bilen er i veldig god stand og har mange gromdeler som :

- Bilstein understell (henger bra, fantastisk kjørekomfort)

- Borra og slissa bremseskiver

- Proffsotet alle ruter

- Alkantara interiør

- Sort taktrekk

- Bra pioneer stero

- Xenon og Angeleyes

- ny clutch og termostat

- importert fra tyskland i 2005

- shadowline

- 19'' sommerfelger med gode dekk

- 17'' msport felger med vinterdekk

- mtech

har sikkert glemt mye, men er en påkostet bil som er fantastisk og kjøre!

Er chippet til rundt 170hk, har papirer.

Bilen er Ganske Fin i lakk, men noen skavanker er det selvsagt på en 11år gammel bil!:)

Ring for mere info, er intressert i innbytte imot billigere biler.

PRIS KAN DISKUTERES

051bsojz6ucu1apbj1mk.jpg

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...