Beem Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Leketøy og stoltheten selges.. se annonse Finn annonse http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29938725 Autodb annonse http://bil.autodb.no/?_cmd=results&AdItemText_Match=e30+m-tech2&Price_Min=&Price_Max=&xYearModel_Min=1986&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&chkfuel1=on&checkbox=on Kom gjerne med bud. Ps ta helst kontakt på telefon 905 24 414 Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Et bilde av skaden hadde fortalt en del edit; så det var et på autodb nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
francez Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Ikke gira på bytte? e39 523 (2.5L) sedan? Masse info samt bilder kan sendes på PM . (så bare du va ute etter familiebil, men tenker vel stasjonsvogn da? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beem Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Ikke gira på bytte? e39 523 (2.5L) sedan? Masse info samt bilder kan sendes på PM . (så bare du va ute etter familiebil, men tenker vel stasjonsvogn da? ) Nei beklager byttes kun i penger da jeg har kjøpt familiebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Bilde av skaden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beem Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Bilde av skaden ? Se siste bilde på annonsen eller det som er tatt fra høyre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beem Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Dette er en spesielt god sjanse for å skaffe seg en bil som har rå lyd, veldig morsom å kjøre og går bra!. Vekker oppsikt og du kan bli stoppet i kontroll rett før treffet uten å bekymre deg. Ved salg denne uken kan jeg være med å diskutere på pris. Kom med bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beem Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beem Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Gratulerer med salg, kunne ikke tro denne lå lenge i den prisen. Hvor i landet enda den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Tror den er kommet til Kristiansund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GøranSB Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Kristiansund ja, meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg