Gå til innhold

Startvansker e30 325 preface

Forbiss
 Share

Anbefalte innlegg

325'n min er litt tungstarta. Spiller ikkje noko rolle om den er varm eller kald egentlig. Viss bilen har stått ei stund selv etter den har blitt var kjørt så tar ca 5 sek før den starter. Skal bensinpumpa på preface gå litt når tenninga blir slått på? Det gjør den ikkje på min. Virker som bensinen renner tilbake når den har stått ei stund. Men her om dagen så måtte eg bruke startkabler pga batteriet var tomt før strøm og da starta den momentant! Men kun den eine gongen. Nokon som har tips til hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den startet bra med startkabler, med engang, så ville jeg kanskje eliminere bort bensinpumpa. Fordi den funket jo bra da?

Kanskje nytt batteri hjelper. Kan være coilen din. Kan være starteren din. Og selvfølgelig mange ting.

Hvis du kjenner noen med e30 som bor i nærheten så kan du låne coil, batteri og andre enkle ting, og prøvestarte mens du låner deres deler, for å prøve å eliminere bort ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteriet er det nok ikkje for det er nytt. Starteren sviver som den skal og trekker ikkje unormalt mykje strøm. Kjenner heller ingen andre med e30 i nærheten så det kan bli vrient. Eg har bestilt tempsensoren til motorstyringa så eg skal prøve med den først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...