ronny87 Posted August 7, 2011 Posted August 7, 2011 ja tenkte då og selge 2 stk nye forskjermer til e30 som er kjøpt hos Schmidemann norge. disse er lakket gule på verksted så alt av ujevnheter er fikset så dette er bare og matte lett over og lakke igjen i den fargen man ønsker ps passer alle typer utenom cab. ny pris er 720kr per skjerm. så ser for meg ca 1100 for begge eller bud
ronny87 Posted August 8, 2011 Author Posted August 8, 2011 yes er uorginale skjermer fra Schmidemann norge med hull til blikklys=) he he prisen må nok opp
ronny87 Posted August 8, 2011 Author Posted August 8, 2011 yes er uorginale skjermer fra Schmidemann norge med hull til blikklys=) he he prisen må nok opp
ronny87 Posted August 8, 2011 Author Posted August 8, 2011 yes er uorginale skjermer fra Schmidemann norge med hull til blikklys=) he he prisen må nok opp
ronny87 Posted August 8, 2011 Author Posted August 8, 2011 yes er uorginale skjermer fra Schmidemann norge med hull til blikklys=) he he prisen må nok opp
ronny87 Posted August 8, 2011 Author Posted August 8, 2011 yes er uorginale skjermer fra Schmidemann norge med hull til blikklys=) he he prisen må nok opp
ronny87 Posted August 8, 2011 Author Posted August 8, 2011 yes er uorginale skjermer fra Schmidemann norge med hull til blikklys=) he he prisen må nok opp
ronny87 Posted August 8, 2011 Author Posted August 8, 2011 ja men de hos koed er dårligere passform på har kjøpt sånne før
ronny87 Posted August 12, 2011 Author Posted August 12, 2011 sorry seint svar mye jobbing=( men de er kanskje solgt så gir en lyd hvis de ikkje går i helgen=)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now