Jump to content

Recommended Posts

Posted

Selger min Golf VR6

Bilen er senket som er godkjent i vognkortet, å

spes bestilte baklykter med dioder ( med tyv papirer) fleix ­­

nylig byttet olje, filter , bremseveske, plugger, foringer, dekk, bremser forran pluss mye mer som jeg ikke kommer på i farta.

Litt små skader på frontfangeren og bakfangeren men følger med orginal fanger forran og bak som er hele, følger også med ett ledningsnett til.

Bilen har gått 290.000 men motor 160 for ble byttet i fjor!

EU ok blir den før salg!

spes bestilte baklykter med dioder ( med tyv papirer) fleix ­­

Noen som er int? send pm! : ) pris: HBO 51000,-

Kan evt byttes i noe turbobil med rwd, til omtrent samme pris!

Eller passat 1,8t

golf1vt.th.jpg

golf2b.th.jpg

golfaa.th.jpg

Posted

Åh, grombil! :D Lykke til med salg! Skulle gjerne kjøpt den! :D Men har 2 biler allerede, skal selge min, men kanskje hvis jeg selger min, og din fremdeles er til salgs så roper jeg ut! :D Har sansen for golf vr6!

har hatt 2 golfer, men kanskje de kjedeligste motorne 1.6 og 1.9 td

hehe men golf er konge!! :D

  • 2 weeks later...
Posted

Interessert i et innbytte? Har en strøken vw Bora highline 2000modell km: 187000. En del verdi forskjeller. Men det kan vi diskutere hvis det eventuellt skulle være interessangt.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...