kenna9k Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Selger min Golf VR6 Bilen er senket som er godkjent i vognkortet, å spes bestilte baklykter med dioder ( med tyv papirer) fleix nylig byttet olje, filter , bremseveske, plugger, foringer, dekk, bremser forran pluss mye mer som jeg ikke kommer på i farta. Litt små skader på frontfangeren og bakfangeren men følger med orginal fanger forran og bak som er hele, følger også med ett ledningsnett til. Bilen har gått 290.000 men motor 160 for ble byttet i fjor! EU ok blir den før salg! spes bestilte baklykter med dioder ( med tyv papirer) fleix Noen som er int? send pm! : ) pris: HBO 51000,- Kan evt byttes i noe turbobil med rwd, til omtrent samme pris! Eller passat 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Åh, grombil! Lykke til med salg! Skulle gjerne kjøpt den! Men har 2 biler allerede, skal selge min, men kanskje hvis jeg selger min, og din fremdeles er til salgs så roper jeg ut! Har sansen for golf vr6! har hatt 2 golfer, men kanskje de kjedeligste motorne 1.6 og 1.9 td hehe men golf er konge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna9k Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 hehe, bare og selge din det! så kjøper du denne ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Bilder inni?+ litt mere info? send på gayrandrassen@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna9k Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 ja, hva lurer du på ? bilder kan sikkert fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna9k Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna9k Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna9k Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloodx Skrevet August 30, 2011 Share Skrevet August 30, 2011 Interessert i et innbytte? Har en strøken vw Bora highline 2000modell km: 187000. En del verdi forskjeller. Men det kan vi diskutere hvis det eventuellt skulle være interessangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna9k Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 nei, sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå