niberlin Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Hehe. Bilen står her enda. Som dere ser stresser jeg ikke med å få solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niberlin Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Skal på eu i slutten av neste mnd, så om noen vil ha den før den tid må de si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niberlin Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2012 Kan strekke meg til 15 000 + omreg om du kjøper før eu kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 mmmm er coilovers godkjent i vognkortet? har du andre lykter til bilen? får vel ikke godkjent med disse... vet du om feil eller mangler med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niberlin Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Coilovers er ikke godkjent nei. Er vel eneste som skal være problem på eu. Lyktene gikk i følge forrige eier igjennom sist gang. Ellers en krute god bil. Lite rust, og bortsett fra det som er nevnt tidligere i tråden er den i det hele tatt et røverkjøp. De "feilene" som en kjøper kanskje vil påpeke er: -coilovers -det rusthullet på høyre side ved kanalen. Har snakket med mekaniker om dette, som sier at det er kun kosmetisk. -litt fukt i kupeen -bensinmåleren har ukontakt. Fungerer sporadisk. Har ikke hatt tid til å åpne tanken å feilsøke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 er det TUV på coilovers?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niberlin Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Det tviler jeg på. Har ikke sjekket merket, men kan gjøre det i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Intresert i en toyota corolla og mellomlegg fra meg? pm meg om du er intresert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå