kevin1982 Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Jeg har tenkt å montere kompressor. Virker som de fleste kjører med ESS. men er det noen andre merker man kan vurdere. som er like bra som ESS?
Flandy Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Hei. Hvilken motor har du? Eller hvilken års modell er bilen din?
kevin1982 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Skrevet August 8, 2011 Hei. Hvilken motor har du? Eller hvilken års modell er bilen din? Det er en 98modell E39 M52b28
Flandy Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Anbefaler deg ikke å kjøre kompressor eller turbo på m52 motorene. Jeg fikk aldri noe godt resultat av å gjøre det. Og om du uansett skulle gjøre det vi du havne på rundt 250 - 260hk max. :/ Vist ikke du har tenkt å bruke seriøst mye penger på det.
Kjexx Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Hvilke motorer er det gunstig med kompressor på da?
kevin1982 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Anbefaler deg ikke å kjøre kompressor eller turbo på m52 motorene. Jeg fikk aldri noe godt resultat av å gjøre det. Og om du uansett skulle gjøre det vi du havne på rundt 250 - 260hk max. :/ Vist ikke du har tenkt å bruke seriøst mye penger på det. for å svare deg på dette her. så har jeg nå hatt kontaktet ESS og gjort en avtale med dem. skal sende bilen til dem. og dem bygge om. + mappe hjernen på bilen. snakket om 330-350hk
Frode G Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Hei du, bygg heller en turbo motor du.. Mvh Frode G
Espen02E30 Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Anbefaler deg ikke å kjøre kompressor eller turbo på m52 motorene. Jeg fikk aldri noe godt resultat av å gjøre det. Og om du uansett skulle gjøre det vi du havne på rundt 250 - 260hk max. :/ Vist ikke du har tenkt å bruke seriøst mye penger på det. Jeg vil gjerne høre hvordan oppsett du hadde?? Jeg deler ihvertfall ikke din erfaring. På min m52b20tu fungerer det knall. Er da snakk om ESS TS2 kit. Gikk en blå 330 i follo med laangt over 300 hk en tid tilbake.
Beta Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Alt kommer ann på ladetrykk. Men M54 eller m52TU liker definitivt pustehjelp... http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... 4b30+turbo
MotorViagra Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Alt kommer ann på ladetrykk. Men M54 eller m52TU liker definitivt pustehjelp... http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... 4b30+turbo Dette er jo en B30 motor, ikke rart han fikk denne effekten.
Beta Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Alt kommer ann på ladetrykk. Men M54 eller m52TU liker definitivt pustehjelp... http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... 4b30+turbo Dette er jo en B30 motor, ikke rart han fikk denne effekten. Var vel egentlig feil tråd. Her er den rette.. http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... m54b30+500 Han har 147% mer effekt på 0,95 bar laddetrykk.. Så man kan vel si at m54b30 iallefall liker ladetryk....
T. Thøgersen Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Alt kommer ann på ladetrykk. Men M54 eller m52TU liker definitivt pustehjelp... http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... 4b30+turbo Dette er jo en B30 motor, ikke rart han fikk denne effekten. Var vel egentlig feil tråd. Her er den rette.. http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... m54b30+500 Han har 147% mer effekt på 0,95 bar laddetrykk.. Så man kan vel si at m54b30 iallefall liker ladetryk.... Blir sånn når overladinga ikke er dreve av en rem.
Beta Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 Blir sånn når overladinga ikke er dreve av en rem. Nånå..Ikke for sikker på den du.. Ess sette mitt leverer 335 hk 400Nm på 0,5 bar trykk.. Orginal motor leverer 231 hk 300 Nm... Økning på 104 hk... 100 Nm.. kan ikke si det er dårli akkurat.... Men ja. Hadde jeg brukt samme summen på motor i dag, hadde det blitt turbo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå