Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler deg ikke å kjøre kompressor eller turbo på m52 motorene. Jeg fikk aldri noe godt resultat av å gjøre det. Og om du uansett skulle gjøre det vi du havne på rundt 250 - 260hk max. :/ Vist ikke du har tenkt å bruke seriøst mye penger på det.

Skrevet
Anbefaler deg ikke å kjøre kompressor eller turbo på m52 motorene. Jeg fikk aldri noe godt resultat av å gjøre det. Og om du uansett skulle gjøre det vi du havne på rundt 250 - 260hk max. :/ Vist ikke du har tenkt å bruke seriøst mye penger på det.

for å svare deg på dette her. så har jeg nå hatt kontaktet ESS og gjort en avtale med dem. skal sende bilen til dem. og dem bygge om. + mappe hjernen på bilen. snakket om 330-350hk

Skrevet

Jeg vil gjerne høre hvordan oppsett du hadde?? Jeg deler ihvertfall ikke din erfaring.

På min m52b20tu fungerer det knall.

Er da snakk om ESS TS2 kit.

Gikk en blå 330 i follo med laangt over 300 hk en tid tilbake.

Skrevet
Alt kommer ann på ladetrykk. Men M54 eller m52TU liker definitivt pustehjelp...

http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... 4b30+turbo

Dette er jo en B30 motor, ikke rart han fikk denne effekten.

Var vel egentlig feil tråd. Her er den rette.. http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... m54b30+500

Han har 147% mer effekt på 0,95 bar laddetrykk.. Så man kan vel si at m54b30 iallefall liker ladetryk....

Blir sånn når overladinga ikke er dreve av en rem. ;)

Skrevet

Blir sånn når overladinga ikke er dreve av en rem. ;)

Nånå..Ikke for sikker på den du..

Ess sette mitt leverer 335 hk 400Nm på 0,5 bar trykk.. Orginal motor leverer 231 hk 300 Nm... Økning på 104 hk... 100 Nm.. kan ikke si det er dårli akkurat.... Men ja. Hadde jeg brukt samme summen på motor i dag, hadde det blitt turbo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...